اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۴ مهر، ۱۳۹۰

ترفند ساخت کانکتشن وی پی ان اختصاصی



در تالارگفتمان یکی از دوستان سوالی خصوصی جالبی از من کرد ، که واقعا خیلی از شوق و اشتیاقی که در یادگیری داشت .سوالی که شاید یکی از فنون وبلاگنویسان باشد اما این شخص که یک کاربرعادی است ، به ذهن او آمد . شاید خیلی از شما ها جواب این سوال را بدانید اما کلا جای تشویق دارد که فردی که هنوز به فنون اینترنت آشنا نیست این سوال در ذهن او باشد . سوال این فرد به این صورت عنوان شده بود :
"بی زحمت 2تا سوال داشتم
یکی اینکه چطوری میشه کانکشن واسه وی پی ان ساخت که قابل ارسال یا کپی باشه.مثل این وی پی ان هائی که کانکشن دارن و دانلودشون میکنیم.میخوام ببینم چطور میتونم بسازم.البته از مدل معمولی که قابل کپی و انتقال نیستن رو بلدم.
و دوم اینکه جائی یا برنامه ای سراغ داری که سرورهائی که بصورت آدرس هستن رو به آی پی تبدیل کنه؟یعنی مثلا server2.alaki.com رو بدیم..184.112.85.43 بده"

اگر یک مقدار به سوال توجه کنید می بینید روش ساخت کانکتشن هایی که وبلاگنویسان مثلا یکی از انها خود من هستم وقتی یک کانکتشن را در اینترنت ارسال می کنم ، دقت کنید پس از دانلود طبق عادت همیشگی همه وبلاگ نویسان ، در کادر کانکتشن essystem,tk درج می شود ، و ایپی سرور هم از قبل داده شده است و برخی اوقات من حتی ادرس ایپی سرور هم به شما نمی دهم و پس از دانلود کانکتشن شما متوجه می شوید این ایپی سرور تغیر نکرده است و شما هم هرکاری که می کنید نام من را در کادر نام کانکتشن بردارید نمی توانید ، خوب اگر این ترفند را بلد باشید همه کانکتشن ها را می توانید تغیر دهید و همچنین ادرس دامین سرور که به صورت شماره ایپی درج می شود را می توانید تشخیص دهید .
  ساخت کانکتشن اختصاصی که مثلا در صفحه انتخاب کانکتشن هر اسمی که دوست داشتید را می خواهید قرار دهید را بسازید البته منظورم rename نیست ! منظورم نام اصلی کانکتشن که کسی نتواند عوض کند مگر اینکه این ترفند را بلد باشد .
شما ابتدا یک صفحه نوت پد ویندوز یا فایل txt باز کنید و کدهای زیر را درون ان وارد کنید:

[essystem.tk]
Encoding=1
PBVersion=1
Type=2
AutoLogon=0
UseRasCredentials=1
LowDateTime=628704752
HighDateTime=30178038
DialParamsUID=172546
Guid=7106BE987679AF4B8258EFCCADA692A5
VpnStrategy=4
ExcludedProtocols=2
LcpExtensions=1
DataEncryption=8
SwCompression=1
NegotiateMultilinkAlways=0
SkipDoubleDialDialog=0
DialMode=1
OverridePref=15
RedialAttempts=99
RedialSeconds=3
IdleDisconnectSeconds=0
RedialOnLinkFailure=0
CallbackMode=0
CustomDialDll=
CustomDialFunc=
CustomRasDialDll=
ForceSecureCompartment=0
DisableIKENameEkuCheck=0
AuthenticateServer=0
ShareMsFilePrint=1
BindMsNetClient=1
SharedPhoneNumbers=0
GlobalDeviceSettings=0
PrerequisiteEntry=
PrerequisitePbk=
PreferredPort=VPN2-0
PreferredDevice=WAN Miniport (L2TP)
PreferredBps=0
PreferredHwFlow=1
PreferredProtocol=1
PreferredCompression=1
PreferredSpeaker=1
PreferredMdmProtocol=0
PreviewUserPw=1
PreviewDomain=0
PreviewPhoneNumber=0
ShowDialingProgress=1
ShowMonitorIconInTaskBar=1
CustomAuthKey=0
AuthRestrictions=544
IpPrioritizeRemote=1
IpInterfaceMetric=0
IpHeaderCompression=0
IpAddress=0.0.0.0
IpDnsAddress=0.0.0.0
IpDns2Address=0.0.0.0
IpWinsAddress=0.0.0.0
IpWins2Address=0.0.0.0
IpAssign=1
IpNameAssign=1
IpDnsFlags=1
IpNBTFlags=1
TcpWindowSize=0
UseFlags=0
IpSecFlags=0
IpDnsSuffix=
Ipv6Assign=1
Ipv6Address=::
Ipv6PrefixLength=0
Ipv6PrioritizeRemote=1
Ipv6InterfaceMetric=0
Ipv6NameAssign=1
Ipv6DnsAddress=::
Ipv6Dns2Address=::
Ipv6Prefix=0000000000000000
Ipv6InterfaceId=0000000000000000
DisableClassBasedDefaultRoute=0
DisableMobility=0
NetworkOutageTime=1800
خوب پس از وارد کردن بهتر است بگویم کپی کردن این کدها چون می دانم همه شما کپی می گیرید حالا به جای عبارت essystem.tk  که در ابتدای این کدها امده است نام مورد نظرتان را وارد می کنید و در قسمت PhoneNumber که در کدهای ارسال شده با نام دامین us.freepptpvpn.com ولرد شده آدرس سرور خود را وارد کنید که همانطور که می دانید یا شماره آیپی است ویا مانند مثال فوق به شکل ادرس دامین می باشد.
پس از اتمام و ایجاد کردن مشخصات مورد نظرتان در منوی fille نوت پد خودتان صفحه نوشته شده را در پسوند pbk ذخیره می کنید مثلا es.pbk پس از ذخیره شدن فایل مشاهده می کنید یک کانکتشن وی پی ان ایجاد شده است که فایل به نام es و کانکتشن با نام موردنظرتان که امکان تغیر به وسیله افراد عادی نیست تشکیل شده است  ، حال اگر هم درقسمت ایپی سرور بروید مشاهده می کنید ایپی سرور جهت اتصال به وی پی ان به ادرس دامین یا شماره ایپی موردنظرتان وارد شده است. حالا می توانید ان را به فایل فشرده زیپ (zip)  و یا به همان صورت اپدیت کنید و با دادن ادرس لینک دانلود کانکتشن موردنظرتان وقتی کسی ان را دریافت یا دانلود می کنید به همان صورت که در کامپوتر خودتان ساختید (با همان نام و ایپی سرور ) دریافت می کند اگر فایلتان را به فایلهای فشرده zip تبدیل کنید بهتراست زیرا برخی از سرور ها فایلهای کانکتشن که با پسوند pbk هستند را آپلود نمی کنند.

اما در سوال دوم پرسیده شد می خواهید به جای ادرس دامین ازشماره ایپی استفاده کنید این در شرایطی مفید است که شما نخواهید افراد بدانند از کدام سرور استفاده می کنید راه های زیادی برای پیدا کردن ایپی یک دامین ادرس وجود دارد مانند نرم افزار یا سایتها می توانید از نرم افزار ping ویا درصفحه وبلاگ من که به ادرس http://essystem.blogspot.com/p/essystem-domain-whois-ip-lookup-address.html
می توانید استفاده کنید که از ابزارهای موجود درقسمت ابزار پینگ دامین موردنظرتان را وارد کنید سپس start ping را کلیک کنید ایپی دامین موردنظرتان را می توانید دریافت کنید که اگر در کانکتشن ساخته شده خود به  جای آدرس دامین شماره آیپی هم وارد کنید مشکلی در اتصال به وجود نمی آید .
موفق باشید.
کسب درامد صددرصد قانونی

1 نظرات:

ناشناس گفت...

I got this web site fгom my friend who told me abоut this web site and now thiѕ time I аm browsing
this website and rеading ѵery іnformative postѕ at this plаcе.


Herе is my page: demilamores.ning.com

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: