اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۸ شهریور، ۱۳۹۰

اکانت رایگان امروز، جمعه 18 شهريور 1390

اکانت  رایگان vpn از سرور آمریکا 
یوزرنیم و پسورد را همرا با  کانکتشن ، دانلود کنید. (رمز فایل es)
دریافت کانکتشن  

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام
از زحمات بی وقفه ی شما سپاسگذارم
فایل رو دانلود کردم ولی نمی دونم که پیغام شماره 868 می دهد

Unknown گفت...

سلام ، مرسی از لطف شما ، در مورد پیغام 868 باید عرض کنم ، که این پیغام به این دلیل است که شما در ساخت کانکشن دستی همه مراحل را کامل انجام نداده اید. جهت رفع این خطا کانکشنی که ساخته اید را بیاورید و روی دکمه Properties کلیک کنید. در سربرگ Security اگر ویندوز ایکس پی است تیک require data encryption رو بردارید و ok کنید و اگر ویندوز سون دارید بگذارید روی no encryption و ok کنید.
البته این علت را کلی عرض کردم اما در مورد کانکتشن مربوطه من تست کردم ، دیگر فعال نیست .اکانتهای روزانه که ارسال می شود ، تاریخ پایان اعتبار آنها معلوم نیست ، پس اگر می توانید زود به زود به وبلاگ خودتان بیایید هرچند برخی از اکانت ها که بیست روز پیش ارسال کردم هنوز فعال هستند ، اما باز شما سعی کنید به روز این اکانتها را دریافت کنید . موفق باشید

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: