اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۷ شهریور، ۱۳۹۰

معرفی دوسرور جدید جهت دریافت اکانت رایگان vpn

 معرفی دو سرور جدید خارجی جهت دریافت اکانت رایگان دوازده ساعته
سلام ، همانطور که در خبر بالای صفحه متوجه شدید سرور پرشین گیگ ،اکانت من را کلا حذف کرد مانند پارسا اسپیس ، دوستان لطف دارند و بابت این محبتشان از آنها تشکر می کنم . اما من هم از شما عذرخواهی می کنم ، بچه ها به خدا مقصر من نیستم لینکهاا خراب می شوند مقصر شمایید که از وی پی ان استفاده می کنید و من هم به خاطر شما اکانت رایگان ارسال می کنم ، (شوخی می کنم) حاشیه بسته این بحث ها فقط ما را از اهدافمان دور می کند .
دو سرور خارجی دیگر هم به سرورهایی که اکانت رایگان دوازده ساعته ارائه می دهند اضافه شده است . قبل از اینکه به ادامه مطلب با این دوسرور آشنا شوید یک خبر خوب بدهم ، که اگر کسی دوست دارد د یک سایت فیلترشکن اختصاصی برای خود داشته باشد و فیلتر نشود فردا شب اگر عمری باقی ماند یک پست ویژه دارم واین پست هم با عنوان آموزش ساخت فیلترشکن اختصاصی است ، نیاز به نرم افزار نیست فقط نیاز به دوتا دست نازنین دارید تا کدهایی را وارد نوت پد کنید فعلا در ادامه مطلب با این این دوسرو جدید آشنا شوید .


این دو سرور مانند سرورهای هست که در این وبلاگ به شما معرفی کرده ام و شما می توانید اکانت رایگان دوازده ساعته دریافت کنید یا همانطور که قبلا هم گفته بودم می توانید حتی از سرورهایی که با یوزرنیم وپسورد free می باشد و نیاز نیست هر دوازده ساعت به ان مراجعه کنید تا اکانت جدید دریافت کنید ، استفاده کنید اما این سرور درواقع سروردوم از bestfreevpn.com ، که اولین سروری به وجود آمده در ارائه این خدمات بوده است ، دوسرور جدید کاملا اکانتهای جداگانه ای نسبت به سرور اصلی می دهند یعنی هرکدام یک اکانت در ساعت مختلف ارائه می دهند شما می توانید دو تا اکانت بردارید البته زمان ارسال اکانت را که در صفحه می باشد را تا دوازده ساعت بعد حساب کنید ، منظور این است که اکانتها طوری ارسال می شود که هردوسرور باهم نسبت عکسی داشته باشند ، وشما می توانید با این حساب یک اکانت 24 ساعت دریافت کنید این توضیح برای همه سرورها یکی است .
آدرس این دوسرور جدید به شرح زیر می باشد.



 به تشابه ادرس ها توجه نکنید و این برداشت را نکنید که با سروراصلی یا با یکدیگر مشابه اند پس اکانتهای یکسان ارسال می کنند ؟؟!!! نه کاملا از هم جدا هستند ومی توانید  اکانت وی پی ان متفاوتی، از این سرورها دریافت کنید.
 اما در مورد مشکل به وجودآمده یعنی فایلهایی که در پرشین گیگ آپلود شده با ید عرض کنم از دوشب است بچه ها در حال انتقال فایلها هستند که از پستهای جدید شروع شده است وامیدوارم هرچه سریعتر به پایان برسد.وشما عزیزان هم اگر خدای نکرده در نتوانستید ازلینکی استفاده کنید دوباره به آن پست مراجعه کنید و اگر درست شده باشد من مانند پستهایی که اصلاح کرده ام ، می نویسم " لینک اصلاح شده است " هیچ کجا نمی توانم فایل آپلود کنم و اگر هم اپلود کنم بدتر می شود زیرا بعد مدتی اخراج !!!! میکنند بعد مجبور دوباره فاییلها را آپلود کنم به هرحال  می دانم دوستانی مانند طوفان از من گله دارند امید وارم فردا با ارسال پست ویژه همه شما از من  راضی شوید.
 یک روز خوب می آید .....
فردا شب منتظر پست ویژه es باشید .





             Share                                                                                                         



    فرم معرفی صفحه به دوستان


    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    فرم دو ارسال نظر

    0 نظرات:

    عضویت رایگان در خبرنامه

    جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email:
    جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
    Email: