اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۹ مرداد، ۱۳۹۰

دریافت اکانت رایگان vpn از سرویس VPNReactor


 سرویس رایگان دیگری امشب به شما معرفی می کنم تا  یک اکانت اختصاصی vpn به رایگان دریافت کنید .

درباره این سرویس
این VPN محصول یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده VPN است ،این سرویس از امنیت و سرعت بسیار خوبی برخوردار است ،اکانت رایگان این شرکت بدون محدودیت حجمی و زمانی می باشد ،اکانت رایگان این شرکت هر 30 دقیقه دیسکانکت می شود و کاربر  برای اتصال به سرور مجدد باید اقدام کند و 30 دقیقه دیگر از این سرویس استفاده کند و به همین ترتیب.....بنابراین نتیجه می گیریم با دو اکانت می توان بصورت دائمی از این VPN استفاده کرد!!!
توجه: ممکن است این VPN با فایروال شما مشکل داشته باشد. در صورتیکه در اتصال به سرور دچار مشکل شدید فایروالی که دارید را غیرفعال کنید(حتی فایروال ویندوز )

آموزش ، دریافت اکانت از این سرویس را هم برایتان ارسال کرده ام ، این  آموزش تصویری است تا شما عزیزان دردریافت اکانت با مشکل روبه رو نشوید. جهت مشاهده اموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.


جهت دریافت اکانت به آدرس زیر بروید:(البته پس از یادگیری کامل جهت دریافت اکانت )



سپس مراحل پایین را به ترتیب انجام دهید.

روی قسمت مشخص شده کلیک کنید 




روی دکمه Get Basic کلیک کنید 

  

1- قسمت های مشخص شده را با اطلاعات شخصی خود پر کنید

2- گزینه های مشخص شده را تیک بزنید
3- کد امنیتی داخل کادر را عینا در کادر مقابل وارد کنید
4- روی دکمه Sign Up کلیک کنید 


  


به ایمیل خود بروید 


 


روی لینک فعال سازی اکانت کلیک کنید 

   
.....
 

اطلاعات اکانت را یادداشت کنید (پسورد اکانت VPN پسوردی است که در ثبت نام وارد کردید)  
هرچند پس از ثبت نام اطلاعاتی که از اکانت به شما داده می شود ایپی سرور اتصال به اکانت هم داده می شود اما برای راحتی کار شما من به شما اطلاع می دهم ، 
آیپی سرور جهت اتصال به سرور   vpn.vpnreactor.com  می باشد و اکانت شما هم ، مشخصات اولیه ای که  در هنگام پرکردن فرم ثبت نام وارد کردید می باشد . به این علت عرض کردم اختصاصی است ، به طور مثال من ثبت نام کردم و در پایان این اطلاعات پس ازکلیک بر روی  لینک فعال سازی که  به ایمیل من فرستاده شده بود برروی صفحه مرورگر نمایش داده شد.

البته من پسورد خودم را فعال نکردم گفتم یک وقت نخواهید استفاده کنید بعد جواب ندهد فکر کنید کلا این سرور به این صورت است و اکانتها فعال نیستند !!!
Username: essystem
Password: md3310
VPN Server:  vpn.vpnreactor.com


 یک خواهش دارم هر کسی اگر خواست از این مطلب کپی بردارد ، ایرادی ندارد اما نام منبع را ذکر کند، در این پست هم عرض کردم که حتی خود من منبع این مطلب نیستم ، و  فکر نکنید فقط شعار میدهم و خودم رعایت نمی کنم.
موفق و سربلند باشید.



منبع:zh4d0w


Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         




« ارسال برای دوستان
»
نام شما :

ایمیل شما :

نام دوست شما:

ایمیل دوست شما:






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

فرم دو ارسال نظر

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Right here is the right site for anybody who hopes to
understand this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not that I
really would want to…HaHa). You definitely put
a brand new spin on a subject that has been written about for many years.
Excellent stuff, just excellent!
Review my webpage - cool articles for kids

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: