اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ شهریور، ۱۳۹۰

آموزش ساخت فیلترشکن پرقدرت و پرسرعت

سلام ، قول داده بودم ، به شما روش ساخت فیلترشکن ویا بهتراست  بگویم سایت فیلترشکن ،آمورش بدهم ،در هرصورت مرا ببخشید، ارسال این پست اکر یک مقدار طول کشید به این علت بود که من به صورت فشرده تصمیم گرفتم تمامی لینکهای دانلودی که در سرور محترم ، پرشین گیگ بود وبه لطف وعنایت آنها همه زحمتهای 6 ماه شبانه وروزی من به هدر رفت . خوب نزدیک 600 عدد لینک بود تازه اگر یادتان باشد یک ماه پیش هم سرور دیگری ای بلا را سرمن آورد ومن نشستم دوباره همه لینکها را انتقال دادم ، اما اگر شما جای من بودید بخدا خسته می شدید زیرا 600 لینکی که یک ماه پیش جابه جا کردید فکرنکنم کسی دیگر حوصله اصلاح دوباره آنها را داشته باشد اما من باز نشستم اپدیت کردم و باز هم اگر کسی دیگر این بلا را سر لینکها من بیاورم باز ازدوباره صفر شروع می کنم این را برای کسانی نوشتم که فکر می کنند من کم می آورد و خسته می شوم ، اما .....
در ادامه مطلب به شما روشی اموزش می دهم تا یک سایت فیلترشکن دائمی پرسرعت که هیچ وقت فیلترنشود و همجنین آدرس آن هم تغیر نکند و از همه مهمتر که همیشه در هارد دیسک کامپیوترتان باشد و هرلحظه که اراده کنید به آن دسترسی داشته باشید
قبل از اینکه به آموزش ساخت این فیلترشکن بپردازیم ، یک لحظه به نوشتهای من توجه کنید  .


دوستان شما در واقع می خواهید درساخت این سایت ساده اما مفید از یک پروکسی بسیار قوی استفاده کنید که سیستم های مخابراتی ایران نمی توانند آنها را فیلترکنند . اما چه پروکسی باشد و چگونه استفاده کنید ؟ یک مقدار عجله نکنید به شما توضیح می دهم .


شما ابتدا یک صفحه نوت پد (note pad ) ، ویندوز را باز کنید برای باز کردن یک صفحه نوت پد در ویندوز کافیست  یک کلیک راست در صفحه دسکتاپ ویندوز کنید و در بین آییتم های موجود در گزینه new ، ایتم New Text Document را انتخاب کنید .
پس از باز کردن صفحه نوت پد باید کدی در آنجا قرار دهید که به این صورت که من در پایین سطر می نویسم ، شما هم تایپ کنید ( البته من مانند دیگر وبلاگ نویس ها از کد جاوا اسکریپت استفاده نمی کنم تا کاربران نتوانند کلیک راست کنند ، و از مطالب کپی برداری کنند ، می توانید همین کدهای زیر را در نوت پد ساخته شده خود کپی کنید.)




<p>
<center><iframe name="essystem" width="1050" height="3000" src="" border="0" scrolling="yes"></iframe></center>
</p>

خوب نه تمام نشده است این اول کار بود .
بچه ها در ویژه گی  src بین دو نشانه "" مقدارآن را  فعلا خالی قرار دهید  ، که برعکس ما باقی دیگر تگها است ، راستی یادم رفت توضیح بدهم در برنامه نویسی html یا همان برنامه نویسی تحت وب ، به تک تک کدهایی که قبل از =" قرار دارند می گویند ویژه  گی مانند :scrolling و یا همان src و کدی که در بعداز  = و بین دو نشانه "" قرار می دهند می گویند مقدار ویژه گی و در ابتدا کدنویسی ان کدی که اغاز گر همه برنامه های ما است که همیشه بعداز < قرار می گیرد می گویند تگ که یعنی در کدهای بالا تگ ما می شود iframe ، درباره کدنویسی نمی خواهیم صحبت کنیم ، زیرا بسیار گسترده است و من فقط ابتدا یک توضیح کوچک دادم تا اگر در بین توضیحاتی که جهت ساخت فیلترشکن است از اصطلاحاتی استفاده کردم ، برخی از بچه ها متوجه منظور من شوند .


برگردیم به موضوع اصلی خودمان ،عرض کردم مقدار ویژه گی src  فعلا خالی باشدبهتر است زیرا تمام کار اصلی فیلترشکن مارا این مقدار انجام می دهد .


ما می خواهیم همانطور که در بالا عرض کردم ، از یک پروکسی برقدرت استفاده کنیم . بچه ها وقتی شما یک سایت فیلترشکن باز می کنید یا هر سایت دیگر به طورمثال سایت گوگل که به نشانی : www.google.com می باشد . در اصطلاح اینترنتی این ادرس یک ادرس ظاهری سایت است که به اصطلاح هکرها نام دروغین سایت می باشد. زیرا این آدرس آدرس اصلی گوگل نیست نه گوگل بلکه همه سایتها ، یک نگاهی به لیست پایین کنید»»
0 today
0 today
0 today
0 today
0 today
0 today
همه این سایت ها سایتهای فیلترشکن امروز است برای یک سرور است که با نام های مختلف ظاهری مورد به دست شما می رسد 
اما علت این کار چست ؟؟؟
یکی این است که با این کار باعث می شود سرور اصلی در امنیت باشد هم از نظر هک شدن وهم ازنظرفیلترشدن ، و دیگر ادرس دامین مورد نظر را با این کار کوتاه می کنند ، چرا راه دور می رویم همین ادرس essystem.tk خوب با مراجعه به این سایت به ادرس وبلاگ من می رسید دقت کنید blogspot.com از tk چقدر کوتاه تر است . همه این توضیحات به این علت بود که عرض کنم ما می خواهیم در این ترفند از سرور اصلی همه این سایت ها استفاده کنیم که با پسوند php است، فقط فراموش نکنید منظورم این نبود یک سرور هست و همه سایتها زیرمجموعه آنها هستند نه !! یادتان باشد سایتهای فیلترشکن ارسال می شدند من می گفتم  بچه ها برخی سایتها قالب یکی دارند اما با آدرس جداهستند زیرا آنها ازیک شرکت می باشد ، خوب ما هم می خواهیم از دامین مادر یک شرکتی جهت ساخت ای سایت فیلترشکن استفاده کنیم ، 


من قبلا یک دامین معتبر و پرقدرت پیدا کرده ام ، چگونگی پیدا کردن این دامین را در آینده نزدیک توضیح می دهم باید یک سری سلسله مراتبی را طی کنید تا به نام اصلی این سایتها برسید ،

اما ایا صفحه php در مرورگر ها بازنمی شوند که ما این کدها راباید بنویسم؟؟!!!
صددرصد این اولین سوال شما پس از پایان اموزش می باشد . که جواب این سوال هم این است " بله باز می شود اما برخی از سرور ها به علت اینکه نام دامین اصلی یا سرور اصلی خود را مخفی کنند با تنظیماتی که انجام می دهند ، فقط با استفاده از یک دامین شما می توانید این صفحات را باز کنید یعنی شما باید تحت صفحه ای این صفحه را بازکنید که برای سایت های فیلترشکن بیشتر به علت این است که سرور آنها شناسایی وفیلترنشود.
برای ادامه توضیح باید راز سایت فیلترشکن اختصاصی خودم را فاش کنم ، خدایی شما بودید این کار را می کردید؟؟ اگر ازسایت فیلترشکن من استفاده کنید می دانید حدود یک ماه است هنوز فیلترنشده است و سریعا آپدیت می شود من از سرور اصلی یک شرکت استفاده می کنم ، که سرور پرقدرتی است و حتی آدرس این سایت کاملا با نام دامین اصلی آن فرق دارد که اگر شما انرا در مرروگر اجرا کنید تنها چیزی که از این سایت مشاهده نمی کنید فیلترشکن بود آن است ، اخر کار نزدیک شما فقط نام این سرور را که در پسوند php است  برای مقدار src  کدهای بالا قرارمی دهید، سپس نوت پد خود را با پسوند .html ذخیره می کنید یعنی فرمت نوت پد را از txt به html تغیر می دهید یک نکته ریز هم وجود دارد ، " در پایین گزینه save  نوت پد یک کادر دیگر هم وجود دارد شما قبل از این که صفحه خود را با فرمت html ذخیره کنید در بین گزینه های موجود گزینه UTF-8 را قرار دهید (منظور در کادر Encoding است ) این تغیر به این علت است صفحه ساخته شده شما ، با فارسی نویسی مشکلی نداشته باشد.
با نوشتن مقدار ویژه گی src کدهای بالای صفحه ما به این صرت در می آید:
<p>
<center><iframe name="essystem" width="1050" height="3000" src="http://www.eat-proxy.tk/index.php" border="0" scrolling="yes"></iframe></center>
</p
اما همانطور که  عرض کردم شما می توانید همین الان ادرس صفحه را در مرورگر خود وارد کنید ونیاز به این کدنویسی نباشد ، البته نام ادرس اصلی ان را که معمولا من تست کردم زود هم فیلترمیشود ، یعنی آدرس http://www.eat-proxy.tk شاید باز باشد البته من در مورد صفحه اصلی خودم بارها تست کردم ، برخی از سایت ها را با صفحه php توانستم باز کنم ولی در ادرس ظاهری آن نتوانستم می خواهید امتحان کنید همین سایت freefreevpn.con که اکانت ارائه می دهد با صفحه اصلی باز نشد و علاوه بر ان کلا زیاد اطمینانی از نظر فیلترنشدن  این صفحه نیست اما با php شما خودتان یک ماه و من هم نزدیک به یک ماه سی روز این صفحه را تست کردم ، اما در مورد استفاده شما از  این php به صورت مستقیم باعث می شود خود شرکت متوجه استفاده مستقیم از آدرس سرور خودش شود وسریعا به علت امنیتشان آن سرور را از کار می اندازد و  ضرر ان برای من وشما است اگر فکرمی کنید شوخی می کنم یک چندروزی از سرور اصلی استفاده کنید نیازنیست که فیلترکنند پس از دو یا سه روز سرور عوض می شود امتحان ان مجانی است اما اگر این اتفاق افتاد من هم صادقه ادرس سرور بعدی را از شما پنهان می کنم . بچه ها جدی بیایید یک مقدار به خاطر خودمان این قضیه را جدی بگیریم ایشالا بعدا خودتان به دنبال پیدا کردن سرور های اصلی می روید ، به این راحتی به انها نمی رسید من این همه دارم ضرر می کنم خودتان می بینید به خدا این حذف لینکها در پرشین گیگ رتبه وبلاگ را در الکسا 1000 امتیاز به پایین اورد نزدیک به 24 ساعت پست سیستم بودم تا سریعا برگردانم تا در جستجو بعدی الکسا لینکها سالم باشد . چون الکسا هر یک امتیاز را به اسانی نمی دهد اما به راحتی دریک دقیق 1000 امتیاز می گیرد این ها به این علت است که من می خواهم شما به حق خودتان برسید ، خیلی راحتر بودم خودم که بلد بودم اکانت پیدا کنم یا همین سایتهای فیلترشکن پس نیازی نبود این همه خودم را اذیت کنم تا به شما هم اطلاع رسانی کنم و چنین مشکلاتی به وجود نیاید بارها گفته ام باز هم می گویم این نوشته ها ، بخدا منت نیست زیرا من دوست دارم وحال می کنم چنین خدماتی ارائه می دهم و هیچ کدام از شما هم باعث نمی شوید اما از شما می خواهم تا به من کمک کنید از این php استفاده مستقیم نکنید و نیز به دوستان خود هم این کد ها را جهت استفاده از این سایت بدهید .
پس از ذخیره کردن صفحه با هرنامی که موردنظرتان بود البته با پسوند html می توانید به اینترنت کانکت شوید و صفحه ذخیره شده خود را باز کنید یک کادری بازمیشود که شما می توانید سایتهای خود را وارد ان کادرکنید این کادر هم اگر شما توصیه های من راجدی بگیرید به هیچ عنوان فیلتر نمی شود سریعا آپدیت می شود درنتیجه یک سایت فیلترشکن پرقدرت همیشه دراختیار دارید.
راستی می توانید در ابتدا صفحه کدها را با این کد آغاز کنید:  
<title>Proxy Sites</title>
وبه جای proxy siyt نام خود را قرار دهید ، تا در هنگام اجرای صفحه دربالای مرورگر ها
نام شما قرار گیرد. بچه ها خسته شدم به خدا دستم درد گرفت ساده است ولی باز اگر سوالی

داشتید از فرمهای زیر می توانید استفاده کنید لینک های دانلود هم تا 90 درصد اصلاح شده 
است اگر کسی نتوانسته بود از لینکی استفاده کند می تواند دوباره به آن پست مراجعه کند.
اگر در نوشته های این نویسنده کوچک غلطی دیکته ای دیده اید ، به بزرگی خودتان ببخشید.
ساعت 6 صبح است شما دارید خوابهای رنگی می بینید اما من می نویسم ، به امید موفقیت تک
وتک شما این پست را به پایان می رسانم 
موفق باشید »»» essystem
 

         Share                                                                                         
                




فرم معرفی صفحه به دوستان


نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


فرم دو ارسال نظر


3 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام ممنون از اموزشت همه کارهایی که گفتی رو انجام دادم ولی وقتی اجراش می کنم این ارور رو می ده


Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (3)

Unknown گفت...

سلام ، ممنون از اینکه نظر خودت را ارسال کنید ، اما عرض کنم ترفندی که در این پست برای شما آموزش داده ام متاسفانه به علت توجه نکردن دوستان به نکاتی که در همین پست اشاره کرده بودم ، باعث شد سرور اصلی از سوی شرکت فوق شناسایی شود و لینک اصلی سایت را تغیر دهند اما برای ساخت یک فیلترشکن صددرصد تضمینی و همچنین صددرصد شخصی می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://essystem.blogspot.cOM/2011/11/blog-post_30.html

ناشناس گفت...

Great post. I was checking constantly this weblog and I am
inspired! Very useful information specifically the closing phase :
) I handle such information a lot. I used to be looking for this particular info for
a very long time. Thanks and best of luck.
Also visit my blog cool article ideas

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: