اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۴ شهریور، ۱۳۹۰

معرفی سایتهای رایگان در اینترنت

لیستی جدید از سرویسهای رایگان اینترنتی
سلام ، در این پست به معرفی برخی از سایتهای اینترنتی که سرویسهای رایگان ارائه می دهند ، پرداختم . سرویسهای رایگانی که به نظر من برخی از آنها با ارزش هستند . در اینجا نمونه ای از این سایتها را نام می برم ، و جهت  مشاهده همه سایتها که مختصری هم توضیح درمورد خدماتی که ارائه می دهم داده ام ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
- ارسال کارت تبریک و دعوت نامه به ایمیلها
- چک کردن وجود نام کاربری دلخواه در انبوهی از شبکه های اجتماعی 
- فضای رایگان پرقدرت ایرانی 
- موتور جستجوگر جهت جستجو کرک نرم افزارها
- و ....
چک کردن وجود نام کاربری دلخواه در انبوهی از شبکه‌های اجتماعی

  ورود به سایت

یادم می‌آید زمانی که وقتی هنوز جی‌میل، چیزی بیشتر از شایعه نبود، اخبارش را دنبال می‌کردم و دوست داشتم، که نام کاربری ES را ثبت کنم، اما تا دعوتنامه به من رسید، این نام کاربری ثبت شده بود. در مورد یوتیوب، البته خوش‌شانس بودم، و توانستم این کاربری را ثبت کنم، اما در دیگر شبکه‌های اجتماعی باز بدشانسی گریبانم را گرفت! سایت KnowEm ، سایتی است که می‌تواند به شما کمک کند که به سرعت ثبت شدن با نشدن نام کاربری مورد علاقه‌تان در تعداد بسیار زیادی از شبکه‌های اجتماعی مختلف را کنترل کنید . این سایت قریب به ۳۵۰ شبکه اجتماعی را پوشش می‌دهد. 

فضای رایگان ایرانی

وبجا با بهره گيري از بهترين ديتا سنتر هاي دنيا خدمات هاستينگ رايگان با كيفيت و بدون تبليغات را عرضه ميكند. با ثبت نام در طي مدت كوتاهي ميتوانيد وب سايت ، وبلاگ ، انجمن و كليه خدمات اينترنتي خود را داير كنيد. اگر دانش كافي در طراحي وب نداريد با استفاده از اسكريپت هاي آماده ميتوانيد در كوتاهترين زمان ممكن صاحب يك وبسايت شويد
امکانات این هاست به شرح زیر است:
  • ارائه 300 مگابايت فضا ي لينوكس
  • ارائه 10 گيگا بايت پهناي باند ماهانه
  • (yourname.webja.ir)آدرس اختصاصي به صورت
  • (anything@yourname.webja.ir)سرويس ايميل به صورت
  • (sub domain)ارائه 5 زير دامنه رايگان
  • ارائه 7 عدد پايگاه داده My SQL
  • كنترل پنل اختصاصي و حرفه اي Vista Panel
  • ارائه PHP Flags manager
  • File manager آنلاين
  • ارائه اكانت POP email
  • ارائه سرويس FTP
  • قفل گذاري بر روي فلدر ها
  • Php MyAdmin
  • امكان اتصال و پارك دامنه شخصي شما
  • امكان پشتيبانگيري از پايگاه داده
  • ارائه آمار
  • پشتيباني حرفه اي
  • بيست ونه اسكريپت آماده با نصب خودكار
  • بدون تبليغات
  • دو دامنه براي ثبت نام
  • يازده دامنه براي انتخاب زير دامنه
  • و ده ها امكان ديگر   
نکته: آدرس لینک بالا مربوط به دامنه ir این سایت است برای دریافت دامنه org  اینجا مراجعه کنید.

کتابخانه دیجیتال فارسی

ورود به سایت
به جرات می توان گفت این سایت یکی از بزرگترین کتابخانه های دیجیتال ایرانی است که در آن کتابهای فارسی و انگلیسی زیادی ارائه شده است.
استفاده از این کتابها رایگان است . این کتابها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده اند که این کار یافتن کتابها را بسیار آسان نموده است.

سایت سازه E-Page                            

ورود به سایت 
این سایت نیاز به معرفی ندارد بهتر است مستقیم خودتان وارد سایت شوید تا ....
توجه: ارسال کد فعال سازی توسط این سایت برای اکانت شما تا حداکثر ۲ روز  بعد ارسال میشه .



سیستم رایگان ساخت سایت مدرسه و دانشگاه

 
توی پست های قبلی یک lms یا سیستم مدیریت سایت آموزشی moodle را معرفی کردم .در این پست هم یکی دیگه رو معرفی می کنم . atutor یکی دیگه از این سیستم ها است که بصورت اوپن سورس و رایگان است . این سیستم را شما می توانید با بسته اضافی فارسی که در پایین لینکش را می دهم فارسی کنید و با آن یک سایت آموزشی برای مدرسه یا دانشگاه یا یک سایت آموزش آنلاین بسازید.
برای ورود به سایت اصلی بر روی تصویر بالا کلیک کنید.
برای دانلود بسته فارسی ساز این سیستم اینجا کلیک کنید. 



نقشه مکان کاربران سایت
 
شما در این سایت می توانید با وارد کردن آدرس سایت یا وبلاگ خود ابزار نقشه را به سایت خود اضافه کنید این ابزار از طریق آی پی مراجعه کننده هم به کاربر می گوید که از کجا وصل شده هم به شما نشان می دهد که بیشتر کاربران شما از کجا بوده اند .
برای ورود به این سایت بر روی تصویر بالا کلیک کنید.


پخش مستقیم از قفس حیوانات باغ وحش
 
سایت های زیادی وجود دارند که بصورت زنده از طریق دوربین هایی که در جاهای بخصوصی مثل مکان های معروف و دیدنی قرار داده اند تصاویر این مکان ها را بر روی اینترنت پخش می کنند.
 این سایت همین کار را انجام می دهد با این تفاوت که دوربین ها را درقفس حیوانات باغ وحش قرار قرار داده است و حرکات آن ها را بصورت زنده و مستقیم پخش می کند .
شما با ورود به صفحه اول سایت بر روی تصویر هر کدام از حیوانات که دوست دارید کلیک کنید تا آن حیوان را بصورت آنلاین ببینید.
برای ورود به سایت بر روی تصویر بالا کلیک کنید.


دایره المعارف بریتانیکا
 
اسم بریتانیکا برای کسانی که با دایره المعارف ها سر و کار داشته اند نامی آشنا است . زیرا این دایره المعارف یکی از بزرگ ترین و مهم ترین دایره المعارف های جهان است . این دایره المعارف هرساله بصورت چاپی و دی وی دی با ویرایش جدید انتشار می یابد و شامل اطلاعات وسیع نوشتاری و صوتی و تصویری در موضوعات متنوع است.
شما می توانید بصورت آنلاین نیز از این دایره المعارف استفاده کنید .
برای ورود به سایت بریتانیکا بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

اسکرین سیورهای رایگان
این سایت مجموعه ای بزرگ از اسکرین سیورهای زیبا با موضوعات متنوع گرد آورده و استفاده از آنها را رایگان کرده است.
پس اگر می خواهید برای ویندوز خود اسکرین سیور جدید دانلود کنید این سایت می تواند گزینه خوبی باشد.



کتابخانه دیجیتال فارسی

به جرات می توان گفت این سایت یکی از بزرگترین کتابخانه های دیجیتال ایرانی است که در آن کتابهای فارسی و انگلیسی زیادی ارائه شده است.
استفاده از این کتابها رایگان است . این کتابها در موضوعات مختلفی دسته بندی شده اند که این کار یافتن کتابها را بسیار آسان نموده است.


کتابهای کمیاب رایانه

 برای ورود به این کتابخانه شما باید وارد ftp شوید . 

توضیح بیشتر می خواهید؟ 

این سایت صفحه سایت ندارد بلکه فقط یک فضا است که شما برای ورود به آن از اف تی پی استفاده می کنید و به فایل های اصلی دسترسی پیدا می ککنید . شما می توانید به راحتی هر فایلی خواستید به رایانه خود منتقل کنید یا به آن اضافه کنید. اگر با ftp آشنا هستید که خدا را شکر اگر نه توضیح مختصری می دم که امیدوارم کمکتون کنه .

اینکه اف تی پی چیه با یه سرچ تو گوگل مطالب زیادی در موردش پیدا می کنید و چون ما سایت آموزشی نیستیم توضیح نمی دم. اما برای ورود به اف تی پی یک سایت چند راه وجود داره که اولی بصورت آنلاین است .  که کسایی که توسایت های آپلود و اشتراک فایل مثل پرشین گیگ فضا دارند می دونن چیه . دومی استفاده از نرم افزارهای مخصوص است مثل :CuteFTP
و سومین راه که ساده ترین راه و توصیه می کنم اگه اطلاعی در مورد اف تی پی ندارید از این راه استفاده کنید. در این روش شما آدرس اف تی پی رو در قسمت آدرس بار مای کامپیوتر ویندوز می نویسید و بر روی go کلیک می کنید. بعد از چند لحظه که بستگی به سرعت اینترنت شما داره پوشه ها و فایل های موجود در فضای اف تی پی بصورت فایل ها و فولدرهای معمولی ویندوز در این پنجره به نمایش در می آیند که شما برای دانلود و آپلود از همان روش کپی و پیست ویندوز استفاده می کنید.
در این آدرس اف تی پی که می خوام معرفی کنم کتابهایی در مورد رایانه و ای تی پیدا می کنید که برخی نایاب یا پولی هستند.
آدرس ftp : 
ftp://194.44.214.3/pub/e-books

دیکشنری چند زبانه

 
شما در این سایت دیکشنری آنلاین می توانید لغات فارسی و انگلیسی و اسپانیایی و عربی و ایتالیایی و آلمانی را به یکدیگر ترجمه می کند .
دیگر چه می خواهید همه اینها بصورت آنلاین و رایگان است .
 باور ندارید روی تصویر بالا کلیک کنید تا باور کنید.

جستجو در راپیدشیر


اگر در سایت بزرگ راپیدشیر به دنبال فایل خاصی جهت دانلود می گردید چند موتور جستجوی ویژه مخصوص برای سرچ اختصاصی در راپیدشیر وجود دارد.
یکی از این جستجوگر ها سایتی است که در این پست به شما معرفی می کنیم . برای سرچ باید حتما قسمتی از نام فایل مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

ویرایش آنلاین تصاویر


در این سایت شما می توانید بصورت آنلاین تصاویر خود را ویرایش کنید . از جمله امکانات جالب این سایت رایگان قاب های زیبایی است که شما می توانید تصاویر خود را در آنها قرار دهید و از زیبا تر شدن آنها لذت ببرید.

نقشه آنلاین راههای ایران

 
تابستان است و فصل سفر و ایران گردی پس وجود نقشه راههای ایران بسیار راه گشا است .دراین سایت که معرفی می کنم نقشه راههای ایرا با قابلیت بزرگ نمایی وجود دارد که دوستان عازم سفر خوبه قبل از شروع سفر یک سری به این سایت بزنند.
برای ورود به این سایت می توانید بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

تماشای تلویزیون های جهان




قبلا چندتا سایت رو که می شه بصورت آنلاین شبکه های تلویزیونی رو تو آنها تماشا کرد را معرفی کردیم اما این سایت به مراتب بزرگتر است چون که به ادعای خودشون 1766 تلویزیون با موضوعات مختلف را آماده کرده است چنان که از ایران 28 کانال در این سایت وجود دارد.
دوستان می توانند برای ورود به این سایت بر روی تصویر بالا کلیک کنند.

موتور جستجوی کرک نرم افزار

 
برای ما ایرانی ها که تقریبا از هیچ نسخه اصلی در میان نرم افزارها استفاده نمی کنیم داشتن کرک نرم افزار امری حیاتی است . علمای اهل فن راههای زیادی را برای جستجوی کرک نرم افزار در اینترنت ذکر کرده اند و اما این راه را هم از ما بشنوید.
این سایت در واقع موتور جستجوگر کرک نرم افزار ها است شما می توانید با وارد کردن نام نرم افزار در این سایت کرک آن را پیدا کنید.
برای ورود به سایت بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

دانلود سریع و بدون محدودیت از راپیدشیر

همانطور که می دانید راپیدشیر یک از سایت های بزرگ اشتراک فایل است ولی با وجود مزایای زیاد دو ایراد دارد یکی معطلی برای آماده شدن فایل دانلودی و دومی محدودیت دانلود در یک روز .
می توانید برای رفع این مشکل به سایتی که معرفی می کنم مراجعه کنید فقط حواستان باشد که این سایت فعلا برای دانلود هر فایل تا سقف 35 مگابایت توانایی پاسخگویی دارد.

با InviteShare گدایی را فراموش کنید!

                                      everyone is invited 

حتماً تا به حال با سایتهای زیادی برخورد کرده اید که ثبت نام در آن ها نیازمند دعوتنامه هستند. معمولا اینگونه سایتهای آنقدر جذابیت دارند که کاربران را وسوسه میکند تا برای بدست آوردن یک دعوت نامه دست به هر کاری بزنند ، معروف ترینشان Gmail است که همگی اتفاقات آن دوران را به یاد دارید.
به تازگی نیز وبسایتهای دیگری همانند Joost ، Pownce و Spock پا به عرصه وب 2 گذاشته اند که هر یک میتوانند دنیای اینترنت را متحول سازند اما باز هم مثل همیشه دعوتنامه مشکل اساسی است. اما اینبار هیچ غمتان نباشد چون سایت InviteShare به کمک شما میاید.
این سایت زیبا در حال حاضر میتواند برای 9 سایت مختلف از قبیل pownce ، joost ، torrentleech ، 8apps ، demonoid ، moola ، spock ، myskitch و oink دعوتنامه در اختیار شما بگذارد.
فقط کافیست در سایت ثبت نام کنید تا توسط کاربران دیگری که دعوت نامه های خودشان را در این سایت به اشتراک میگذارند برای ورود به سایت دلخواهتان دعوت شوید.


سیستم رایگان ساخت سایت مدرسه و دانشگاه

 
توی پست های قبلی یک lms یا سیستم مدیریت سایت آموزشی moodle را معرفی کردم .در این پست هم یکی دیگه رو معرفی می کنم . atutor یکی دیگه از این سیستم ها است که بصورت اوپن سورس و رایگان است . این سیستم را شما می توانید با بسته اضافی فارسی که در پایین لینکش را می دهم فارسی کنید و با آن یک سایت آموزشی برای مدرسه یا دانشگاه یا یک سایت آموزش آنلاین بسازید.
برای ورود به سایت اصلی بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

      

ارسال کارت تبریک به مناسبت نوروز

این یه سایت توپ برای ارسال کارت تبریک برای دوستان و تبریک گفتن این نوروز خجسته .در این سایت هر گونه طرحی که مد نظرتون هست میتونید جستجو کنید و برای دوستانتون ارسال کنید .

موفق وسربلند باشید.

 

فرم معرفی صفحه به دوستان


نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


فرم دو ارسال نظر


0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: