اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۱ شهریور، ۱۳۹۰

آیا دوستان شما در فیس بوک مخفی هستند؟؟؟


 پی بردن به آنلاین بودن دوستان در Facebook در صورت خاموش بودن سیستم چت!
در صورتی که در سایت Facebookعضو هستید و با ویژگی‏ها و قابلیت‏های مختلف آن آشنایی دارید حتماً می‏دانید که یکی از قابلیت‏های فیس‏بوک امکان چت کردن با دوستان است. یعنی در صورتی که فردی را در فیس‏بوک به عنوان دوست به لیست دوستان خود اضافه کنید، می‏توانید هر زمان که هر دو آنلاین بودید به طور مستقیم و در همان محیط فیس‏بوک با یکدیگر گفتگو یا چت کنید. اما ویژگی خاصی که قابلیت چت فیس‏بوک دارد این است که امکان حضور نامرئی یا به اصطلاح Invisible در آن وجود ندارد. شما می‏توانید چت را با انتخاب گزینه Go Offline خاموش کنید. درست است که با این کار آنلاین بودن خود را از دید دوستان‏تان پنهان کرده‏اید، اما دیگر خودتان هم امکان مشاهده این که چه کسی از دوستان شما آنلاین است را ندارید. یعنی کاملاً ویژگی چت را غیرفعال کرده‏اید. اما می خواهم در این پست ترفندی به شما آموزش بدهم ، بدون اینکه آنلاین باشید می توانید متوجه شوید کدام دوست شما در سیستم چت مخفی است .
جهت آموزش ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:
پس از ورود به سایت خود یا صفحه خانگی فیس بوک خوداکنون در نوار پایین صفحه، بر روی Chat و سپس Options کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Go Offline کلیک کنید تا وضعیت شما بر روی آفلاین قرار گیرد. خواهید دید که  در این حالت چت خاموش شده است و امکان این که مشاهده کنید کدام یک از دوستان‏تان آنلاین هستند وجود ندارد، مگر اینکه چت را مجدداً روشن کنید.
اما برای این که در حین خاموش بودن چت به وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن دوستان‏تان پی ببرید بایستی وارد یکی از اپلیکیشن‏های سایت فیس‏بوک که در اصل یک بازی است بشوید. این بازی (Backgammon (Tavla نام دارد. برای ورود به آن می‏توانید نام آن را در قسمت Search وارد کنید و با جستجو و نمایش نتیجه وارد آن شوید.(منظور نام یک بازی از بازی های آنلاین در فیس بوک می باشد)
پس از ورود به صفحه اصلی این بازی، بر روی دکمه Go to Application کلیک کنید.
در صفحه بعد، ابتدا اندکی صبر کنید تا بازی Load شود. سپس  در قسمت راست صفحه جایی که عبارت Lobby درج شده است با کلیک بر روی نام اتاق (Room) وارد یکی از اتاق‏های خالی بازی شوید. مهم نیست کدام اتاق، تنها دقت کنید عبارت (Full) در مقابل نام آن درج نشده باشد. در صورتی که هیچ یک از اتاق ها خالی نیست و امکان ورود به آنها وجود ندارد اندکی صبر کنید و مجدد صفحه را رفرش کنید تا اتاقی خالی شود.
پس از کلیک بر روی نام اتاق و ورود به صفحه بعد، از نوار بالایی بازی بر روی سومین گزینه یعنی Play with your friends کلیک کنید.
در این صفحه نام کلیه دوستان شما که هم اکنون در سایت فیس بوک آنلاین هستند را مشاهده خواهید کرد، در عین حالی که چت نیز خاموش است!
امیدوارم این ترفند برای شما کاربرد داشته باشد ،


Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         




« ارسال برای دوستان
»
نام شما :

ایمیل شما :

نام دوست شما:

ایمیل دوست شما:






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

فرم دو ارسال نظر

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: