اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۷ تیر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار FolderHighlight

دانلود رایگان نرم افزار FolderHighlight
 نرم افزار   FolderHighlight 2.3.1216  ، نرم افزاری است با حجم کم ، اما کاربرد فروانی جهت  زیباسازی فولدرهای ویندوز دارد. با کمک این نرم افزار می توانید ظاهر فولدرهای رایانه خود را به شکل و ظاهری که دوست دارید در بیاورید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که فقط با یک فشاردادن یک  کلیک رنگ فولدرهای خود را تغیر دهید ، تمام این امکانات در آیتم کلیک راست موس شما به وجود می آید ، که تنها با یک کلیک خصوصیات ظاهری فولدرهای خود را بتوانید تغیر دهید.
مشاهده ادامه توضیحات و لینک دانلود در  ادامه مطلب ...




تصویر فوق ، محیط کار با نرم افزار FolderHighlight 2.3.1216، را نمایش می دهد . همانطور که مشاهده می کنید در آیتم های کلیک راست ویندوز منوی جدیدی با نصب این نرم افزار ظاهر می شود ، که برخی از خصوصیات ظاهری فولدر خود را مانند رنگ پوشه تغیر دهید . 

البته  در محیط اصلی نرم افزار (شکل اول) شما می توانید تغیرات اساسی و بیشتری در فولدرها به وجود بیاورید . این نرم افزار امکان تغیرات در فولدرها  به صورت تک به تک و یا گروهی را می دهد . از ویژه گی های دیگر نرم افزار FolderHighlight 2.3.1216 ، این است که شما می توانید حتی نوار ابزار جدیدی در مرورگر خود به وجود بیاورید تا برخی از ویژه گی های ظاهری پنجره های ویندوز خود را تغیر دهید . و سرعت تغیرات به صورت چشم گیری انجام می شود و نیاز به زمان زیادی نیست .
اگر از محیط ظاهری ویندوز خودتان خسته شده اید ، پیشنهاد می کند نرم افزار FolderHighlight 2.3.1216 ، را به رایگان دانلود کنید.



Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         

از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 

Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به
این وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید

رمز فایل: es (باحروف کوچک تایپ کنید)





نام فایل: FolderHighlight 2.3.1216.rar
آدرس اینترنتی
حجم فایل 2,40 KB
دریافت فایل

گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: