اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۹ تیر، ۱۳۹۰

مشاهده دوربین های مداربسته به شکل مخفیانه

es، قصد دارد یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کند! بخدا قسم این ترفند را به هرکسی آموزش نمی دادم ، اما برای شما روش اجرای این ترفند استثنائی را ارسال کردم . با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید بدون استفاده از نرم افزار ویا ابزار خاصی  به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و ....جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.در ادامه مطلب کاملا با این ترفند بسیار ساده  بیشتر آشنا می شوید.

برای اجرای این ترفند در کادر جستجو ، گوگل (www.google.com) دستور زیر را تایپ و سپس اینتر کنید.
دقت کنید که متن بالا را به صورت کامل و بدون کم ی اضافه کردن حرف یا نشانه ای در کادر جستجوگر گوگل تایپ کنید .
 حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص میکند. کافی است به هر یک از لینکهای موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربینهای مداربسته امنیتی مراجعه کنید.
مثلا اولی نتیجه از جستجو گوگل را من انتخاب کردم و به صورت آنلاین در فرم زیر مشاهده می کنید که مربوط به تصاویر یکی از شهرهای مهم امریکا است .





همانطور که در فرم بالا مشاهده می کنید ،با استفاده از ابزار کنار صفحات میتوانید نمایش دوربین را تغییر دهید.
لازم به ذکر است میتوانید تا صفحات زیادی پیشروی کنید و لینکهای متعددی را چک و دوربینهای هر یک را مشاهده کنید.
حالا همین الان برو در جستجوگر گوگل ترفند را اجرا کن ببین چه تصاویرامنیتی پیدا می کنید !!! این ترفند خیلی ارزش داره و برای هرکسی حتی توضیح نمی دادم چه برسد که آموزش آن را نکته به نکته توضیح بدهم ، اگر از این مطلب راضی بودید در فرم نظر سنجی یک مقدار با من همکاری داشته باشید بخدا به نفع خودتان است .... !

موفق و سربلند باشید»» essystem

2 نظرات:

ناشناس گفت...

tasviresh kheili darhame aslan shizi malom nist eshkalesh az chie.mersi

ناشناس گفت...

عالي بود

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: