اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۲ تیر، ۱۳۹۰

اموزش نصب سه افزونه مهم در Firefox

شاید تا امروز برای وبگردی از مرورگر پیش فرض ویندوز یعنی اینترنت اکسپلورر استفاده میکردین همون ایکن معروف e به رنگ ابی ! اما گزینه های جالبتری هم برای گشت و گذار در اینترنت هست مثل گوگل کروم و فایرفاکس و اپرا و ..
در اینجا به اموزش نصب سه افزونه (ADD-ONS) مهم در  فایرفاکس میپردازیم . که این افزونه باعث میشود کاربران در اینترنت راحت تر گشت و گذار داشته باشند. این سه افزونه عبارت اند از :
 نصب افزونه FLASH PLAYER، نصب افزونه FLASH BLOCK و نصب افزونه QUICK PROXY سه افزونه ای که برای راحتی شما در اینترنت بسیار ضروری است .

بهتره درباره مزایای مرورگر اینترنت Firefox کمکی جستجو کنید ! برای اشنایی بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید:

 اگر با اضافه کردن افزونه ها در مرورگر موزیلا به طور کامل آشنایی ندارید به این صفحه مراجعه کنید ، تا طریقه اضافه کردن افزونه ها در موزیلا را به صورت تصویری مشاهده کنید. سپس به مشاهده مطالب پایین بپردازید.

 اخرین نسخه Firefox برای دو سیستم عامل ویندوز و مک را در این صفحه با کلیک روی گزینه سبز رنگ Download Now – Free دریافت و بسادگی نصب کنید .

خوب حالا نوبت می رسد به اضافه کردن سه افزونه مهم یعنی :
FLASH PLAYER ، FLASH BLOCK،QUICK PROXY
  
نصب افزونه Flashblock:

با نصب افزونه Flashblock دیگر فایلهای فلش بی اجازه لود نمیشوند و این یعنی هم سرعت بیشتر در مرور وب وهم  صرفه جویی در پهنای باند اینترنت شما . میتوانید هر فلشی را که دوست داشتید مثلا فلشهای یوتیوب و … را با زدن گزینه play پخش کنید .
برای نصب افزونه Flashblock به این لینک بروید و روی گزینه سبز رنگ Add to Firefox کلیک کنید . یک پنجره باز میشود با یک ثانیه شمار ، روی گزینه install کلیک کنید و پس از نصبش از شما میخواهد که فایرفاکس را ریستارت کنید . 

 نصب افزونه   Flash Player
 برای دانلود اخرین نسخه فلش پلیر روی لینک زیر کلیک کنید :

بعد نصب نرم افزار فلش پلیر ، شما می توانید وارد این لینک بشوید و بر روی دگمه ADD TO FIRE FOX کلیک کنید ، و ماباقی کار هم مانند نصب دیگر افزونه ها انجام می شود عرض کردم اگر می خواهید به طور کامل ادامه کار را آموزش ببینید میتوانید وارد این صفحه بشوید و به صورت تصویری ، آموزش ببینید.
 نصب افزونه Quickproxy:

 برای نصب افزونه Quickproxy هم به این لینک بروید . وقتی هر سه را نصب کردید از طریق همان گزینه restart firefox  فایرفاکس را ریست کنید .

حالا در قسمت گوشه پایین سمت راست فایرفاکس یک گزینه امده که وقتی روی ان کلیک کنید فایرفاکس در حالت استفاده از پراکسی قرار میگیرد  و وقتی دوباره کلیک کنید و ضربدری شد ، فایرفاکس از پراکسی خارج میشود . دیگر برای اینکار نیازی به تنظیم دستی از منوی مربوطه نیست . صرفا کافیست یکبار در بخش تنظیم تنظیم پراکسی مشخصات موردنظرتان را تنظیم کنید .

موفق باشید.

منبع »»»   essystem

Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         
از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 
Top Blog
دانلود    رمز: es (با حروف کوچک تایپ کنید) 1,780 KB  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: