اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۹ تیر، ۱۳۹۰

فیلترشکن FreeNetI in iran

میدانم ، تا به حال فیلترشدن سایتهای فیلترشکن و جستجو برای پیدا کردن آدرس سایت فیلترشکن همه شما را آزار داده است . اما es تو این مدت بی کار نبود ، بخدا حرفهای من شعار نبود ... مدتی بود در فکر راهکار حل این مشکل بودم تا امشب که...
فیلترشکن اختصاصی فری نت یک افزونه جدیدی طراحی کرده است که با اضافه کردن به مرورگر موزیلا خود دیگر نیاز به پیدا کردن آدرس سایت های فیلترشکن نیست .
از حالا با نصب این افزونه ( Addon ) روی فایرفاکس خودتون میتونید ادرس اصلی و ثابت رو که فیلتر شده ، بدون فیلتر ببینید ! این افزونه بطور کامل با سری ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ فایرفاکس سازگاری صد در صد و کامل دارد .
نتایج بررسی های اولیه توسط سایت توسعه دهنگان موزیلا نشان از تایید ۱۰۰ صد در صد کارایی و امنیت و همچنین رعایت استاندارهای زبان در این افزونه داشته است. همچنین در تاریخ ۶ فوریه هم بخش دوم تایید انجام شد ! و اینک افزونه در حالت Experimental قرار گرفته و خبر خوب اینست که قابلیت اپدیت خودکار هم به ان افزوده شده است . عاقبت ارسال این پست کمی فکر من را مشغول کرده است ، اما امیدوارم دیگر کسی نگران این نباشد که پشت فیلتر بماند.
در ادامه مطلب علاوه بر دانلود رایگان این افزونه ، روش کامل اضافه کردن این افزونه به مرورگر موزیلا را ، که تصویری می باشد  آموزش ببینید.




اگر تا به حال با نصب ابزار جانبی بر روی مرورگر موزیلا مشکل داشته اید می توانید از طریق لینک پایین با آموزش نصب ابزارهای جانبی بر روی مرورگر موزیلا بیشتر آشنا بشوید.


برای نصبش روی ایکن سبز زیر کلیک کنید :


اگر از طریق لینک بالا نتوانستید ابزار را به مرورگر خود اضافه کنید می توانید انرا از طریق سایت رسمی افزونه های فایرفاکس دریافت کنید :
اینجا :

برای نصب وقتی به لینک بالایی رفتید روی گزینه نارنجی شبیه تصویر زیر کلیک کنید :


پس از کلیک یک نوار در بالای فایرفاکس ظاهر میشه ، در انتهای سمت راست نوار روی گزینه Allow کلیک کنید :


سپس پنجره نصب افزونه باز میشه که باید روی گزینه Install Now کلیک کنید :


حالا پنجره پایان نصب رو میبینید که باید در بالای اون روی گزینه Restart Firefox کلیک کنید تا فایرفاکس یکبار بسته و دوباره باز بشه :



نکته: اگر سرعتتان مناسب است از سایت فایرفاکس نصب کنید .
اما اگر از یک سرویس VPN و یا پروکسی در دانلود منجرتان استفاده کنید ، میتوانید لینکهای essystem.blogspot.com را مستقیما با دانلود منجر دریافت کنید . همچنین اگر مایلید میتوانید زمان دانلود موقتا دانلود منجرتان ( مثل IDM ) را غیر فعال کنید تا لینکهای سایت را بدون فیلتر مستقیما توسط فایرفاکس دانلود کنید .
افزونه فری نت توسط تیم تخصصی لینوکس سایت بین المللی سافت پدیا هم از نظر امنیت و کارایی بررسی و تایید شده و از طریق لینک زیر در سایت سافت پدیا در دسترس ایرانیان قرار دارد :

با تشکر از دوستان خوبم در فری نت

پاینده باشید 

Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         
از وبلاگ خودتان با کلیک بر
روی لوگوی زیر حمایت کنید : 
Top Blog

1 نظرات:

ناشناس گفت...

I like the valuable info you provide in your articles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently. I am quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!
Here is my website - cool articles for teenagers

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: