اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۴ تیر، ۱۳۹۰

معرفی سایتی جهت آپلود رایگان همه نوع فایل

 امروز می خواهم به شما یک سایتی معرفی کنم ، که به رایگان تمام فایلهای خود را در هرپسوندی آپلود کنید. این سایت ویژه گی هایی دارد که فکر نکنم هرسایتی داشته باشد. به کمک این سرور بدون نیاز به معرفی نامه یا ساخت وبلاگ و حتی ثبت نام تمام فایلهای خود را رایگان آپلود کنید ، و لینک مستقیم دانلود دریافت کنید. سرعت آپلود در این سرور استثنائی است .
برای مشاهده ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید :

این سایت ویژه گی هایی در خدمات خود دارد که فکر نکنم سایتی  مانند این سایت حداقل در ایران باشد. من که خودم شخصا اولین بار بود دیدم که یک سایت ویژه گی های زیر را درارائه خدمات رسانی داشته باشد :
  1. حداکثر حجم فایل برای کاربران مهمان 30 مگابایت و ثبت نام شده 40 مگابایت
  2. عمر نگهداری فایلها برای هر دو دسته نامحدود است .
  3. لینک مستقیم دانلود برای فایلها (هر دودسته )
  4. ثبت نام و یا آپلود فایلها برای همه عموم آزاد است و نیاز به دعوت نامه نیست.
  5. فضای نامحدود برای ارسال فایلها 
همانطور که مشاهده می کنید خدماتی که این سایت عرضه می کند ، فقط در اندازه حجم فایل ها بین دو دسته کاربران مهمان و ثبت نام شده فرق دارد. و حتی در این سایت ثبت نام هم نکنید می توانید از ماباقی خدمات به صورت کامل استفاده کنید .


از همه مهمتر این است که با یک سرعت استثنائی فایلهای خود را آپلود کنید ، من خودم شخصا تست کردم و با سرعت بالایی فایلها را آپلود کردم.


زبان سایت هم فارسی است و جهت روش استفاده از این سایت نیاز به توضیح نیست . من خودم می خواهم از این سایت جهت آپلود فایل ها استفاده کنم ، اگر شما هم دنبال یک سرور استثائی جهت آپلود فایلهای خودتان بودید ، از این سرور استفاده کنید.


برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

Add to Google                                                        
         Share                                                                                                         

از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 

Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این 
وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید


گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: