اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ تیر، ۱۳۹۰

یک ماه اکانت رایگان vpn

سلام ، امشب با توجه به نتایج نظر سنجی انجام شده ، می خواهم ،  اکانت رایگان vpn که به مدت یک ماه اعتبار دارد به شما ، همراهان خوب این وبلاگ هدیه بدهم . البته هنوز 2 اکانت ارسال شده ، اعتبار دارد . اما گفتم چون بچه ها درخواست کردند و من هم قول داده بودم با توجه به نتایج ، نظر سنجی، پستها را ارسال کنم ، باز یک اکانت رایگان vpn دیگر ارسال کنم . نمی دانم الان موقع گفتن این حرف است یا نه ؟؟ شاید موقع خداحافظی باشد ... !!!! بی خیال فکر کنم کسی نیاز به فیلترشکن و اکانت vpn نداشته باشد . اگر به این صورت است ، es کم ، کم  زحمت را کم می کند . حالا برو ادامه مطلب این اکانت رایگان را که از همین الان به تاریخ :پنج شنبه - ۹ تیر ۱۳۹۰ ، شروع شده است و به مدت یک ماه اعتبار دارد، دریافت کنید . بعدا در مورد این قضیه بیشتر صحبت می کنیم .

این اکانت با مشخصات زیر می باشد:

usernaame:   1mz1747

password:   791379

server:   ir724.com

اگر هم برای ساخت کانکتشن ، اتصال به vpn مشکل دارید ، می توانید در  پایین، آن را دانلود کنید ، که در این کانکتشن آدرس سرور وارد شده است و فقط شما user name و password را وارد کنید .  همه وبلاگ ها بخاطر اینکه لینک دانلود را افزایش دهند ، همه این اطلاعات را داخل یک فایل txt (متنی ) قرار می دهند ، تا کاربر مجبور بشود دانلود کند ، اما من هم درصفحه این اطلاعات را قرار می دهم وهم لینک دانلود برای دریافت ،کانکتشن ارسال می کنم .یعنی درواقع شاید یک بارپست به این مهمی باز بشود ، و یک لینک هم به لینکهای  دانلود من اضافه بشود .
اگر می گویم مهم به خدا مهم است . همین الان برو در گوگل جستجو کن و اکانت vpn درخواست کنید ، همه سایتها را باز کنید اگر به این صورت اکانت پیدا کردید به من خبر بدهید خیلی یک اکانت خوب پیدا کنید یا 30 دقیقه ویا 20 دقیقه ... می باشد، تازه باید هم حتما در آن سایت ثبت نام کنید . es چنین مسائل را ندارد ، ولی می گویند من چه قصد و نیتی بابت این کار دارم و خدمات ارسالی من ،مشکوک است !!!!! نمی دانم ، واقعا دنیا ما وارونه است ؟؟؟؟!!! اگر بد باشی خوبی ، واگرهم خوب ،بد می شوی ، اگر مطمئن بشوم این خدمات رایگان از  es در نگاه شما  مشکوک است ، شاید بهتراست دیگر ننویسیم شما هم راحت باشید .




3 نظرات:

ناشناس گفت...

Yes! Finally something about computer.
Look at my homepage ; my blogspot

ناشناس گفت...

Wow that was odd. I just wrote an very long comment
but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over
again. Anyways, just wanted to say wonderful blog!


my page: long range rifle targets

ناشناس گفت...

Download All Recent Games, Movies, Apps, Mobile Stuff and everything else for free at http:
//gamesdownload4free.tk

You can download from the following categories

Full Version Applications for Android, iOS, MAC,
Windows
Full Version Games for Linux, MAC, PC, PS3, Wii, Wii U, XBOX360 and other systems
Full Movies And Cinema Movies BDRiP, Cam, DVDRiP, DVDRiP Old,
DVDSCR, HDRiP, R5, SCR, Staff Picks, Telecine, Telesync, Workprint
Full Music Album MP3s and Music Videos Music,
Albums, iTunes, MViD, Singles/EPs
Full Version Ebooks eBook Magazines

Download all you want for free at http://gamesdownload4free.

tk

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: