اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۲ خرداد، ۱۳۹۰

اکانت صددرصد رایگان vpn ،نامحدود






دوازدهمین سرور ، برای دریافت اکانت رایگان vpn را امشب می خواهم معرفی کنم . این دوازدهمین سرویس رایگان es ، برای دریافت اکانت رایگان vpn است . اگر از این سرور اکانت رایگان vpn دریافت کنید ، دیگرنیاز نیست هر 12 ساعت یکبار جهت دریافت اکانت وارد این سایت بشوید و درنتیجه از همان ابتدا بدون فیلتر وارد اینترنت بشوید ، پس نامحدود ...!!! از سرعت این سرور هم خیلی زشت است ، صحبت کنم!!!!!!! بچه ها هدف es این است که همه ایران بابت اکانت vpn پول ندهند !!!! باورش سخت نه ؟؟؟ شعاره ؟؟؟؟؟ جو گرفته منو ؟؟؟؟ همه این سوالات را می توانم به این صورت جواب بدهم . همانطور که می بینید من با همکاری دیگر دوستانم هرروز این وبلاگ را آپلود می کنیم . حتی در برخی از مواقع به ساعات هم نمی کشد که پیامی ارسال می شود سپس دوباره وبلاگ آپدیت می شود . پس فرق نداشت من آدرس این سرورهایی که اکانت رایگان vpn ارائه می دهند را معرفی نمی کردم وبه جای نام دامین سرور اتصال، آیپی سرور را در این وبلاگ ارسال می کردم ، همراه با کلمه عبور آنها ،خوب شما مجبور بودید به این وبلاگ هرروز بیایید اما هدف ما این نیست دادا !!! خیلی مانده es را بشناسید در این هفته از es پستی ارسال می شود ، که کل ایران منفجر بشود !!، و برای همیشه به یاد شما و جامعه اینترنت بماند ، و شاید هم دیگر .... بی خیال در ادامه مطلب برای مشاهده یازدهمین سرور برای دریافت اکانت رایگان vpn مراجعه کنید :
در این فرم این سایت بصورت آنلاین مشاهده می کنید . اما نیازنیست وارد این سایت نیست ، همین الان یک کانکتشن بسازید با :

IP Server: pptp.ukfreevpn.com
Username: free
Password: free
مانند این سرور فکر کنم دو سرور دیگر معرفیی کردم که یوزرنیم و پسورد هردو :free می باشد. این سرور ها مانند این سرور که سرعت استثنائی نسبت بقیه سرورها دارد ، از همان ابتدا با اکانت بالا وارد اینترنت می شوید ، هنگامی که برای اولین بار یک سایت را در مرورگر خود می خواهید باز کنید ، به شما اعلام می شود برای فعال شدن مرورگر ویا بهتر است بگویم باز شدن پورت 80 سرور شما یکبار باید وارد سایت www.ukfreevpn.com  بشوید تا بتوانید ماباقی سایت ها باز بشود . توجه کنید فقط برای اولین سایت این سایت یکبار از مرورگر شما باز بشود کافی است .این عمل هم به این دلیل است که این سرور مانند دیگر سرورها اکانت را هر 12 ساعت تغییر نمی دهد و به علت تبلیغات و بازدید سایت از این ترفند استفاده کرده است ، اما بهتر از این است که ابتدا باید با یک سایت فیلترشکن وارد سرور بشوید تا اکانت بردارید ازهمان ابتدا ازیک اینترنت بدون فیلتر استفاده کنید و حالشو ببرید .چه معنی داره کلمه فیلتر شما می دانید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   













0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: