اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۹ خرداد، ۱۳۹۰

اکانت رایگان Vpn صددرصد نامحدود



 من خودم برای دریافت اکانت رایگان vpn به این سایتها مراجعه نمی کنم ، زیرا خودتان می دانید این سایتها خودشان فیلتر هستند و باید ابتدا ازیک فیلترشکن یا سایتهای فیلترشکن برای وارد شدن به آنها استفاده کنیم. از نرم افزارهای فیلترشکن هم استفاده نمی کنم ،زیرا مشکلاتی از قبیل کاهش سرعت اینترنت و ... دارند .حتی اگر هم از بهترین فیلترشکن یعنی Ultrasurf ( البته از نظر من ) استفاده کنیم . نه کارخانه ساخت اکانت هم ندارم !!، من مطلبی را در هر قسمتی از هک ، اینترنت و vpn آموزش می بینم ، برای شما ارسال میکنم ، می دانم باورش سخت است !!!من دو سرور، قبلا معرفی کردم که گفتم در اکانت آنها تغیری ایجاد نمی شود و همیشه اکانت ثابت دارند ، در این پست علاوه بر اینکه یک سرور جدید برای دریافت اکانت رایگان vpn معرفی می کنم و اکانت آن هر 12 ساعت تغییر نمی کند و همیشه ثابت است ، در ادامه مطلب یک توضیح کلی درباره استفاده از این سرورها داده ام .که  شما را دیگر از  اکانت رایگان vpn، فیلترشکن و .... بی نیاز می کند.
 برو ادامه مطلب ....
این سرور ها یوزرنیم و پسورد آنها همیشه در هرزمان  free است . یعنی شما وقتی به  net وصل شدید ، با اکانهای یکی از سرور های زیر برای اتصال vpn خود استفاده کنید با یوزرنیم و پسورد free و دیگر نیاز نیست یک سایت فیلترشکن پیدا کنید وارد سرورها بشوید تا اکانت دریافت کنید تازه بعد از 12 ساعت دوباره باید آپدیت بشود . 

فقط یک نکته کوچک : شما اگر از سرورهای زیر برای اتصال vpn استفاده کنید پس از اتصال اولین صفحه web ویا سایتی که در مرورگر خود باز می کنید باید وارد سرور اصلی اکانت استفاده شده خود بشوید . یک مقدار بیشتر توضیح می دهم .

مثلا از سرور اول که اکانت جدید استفاده می کنید . خوب آیپی سرور آن : ppt.freevpn.ca است ، شما وقتی پس از اتصال با این سرور در مرورگر خود صفحه سایتی باز کنید به طور مثال می خواهید وارد سایت google بشوید ، مرورگر شما بجای سایت google وارد سایت :  www.freevpn.ca می شود تا اکانت شما فعال بشود و تصویرزیر در مرورگر شما نمایش داده می شود :
که شما باید روی لینک www.freevpn.ca کلیک کنید و صفحه سایت باز شد ، اکانت شما فعال است ، دیگر هر سایتی خواستید می توایند وارد بشوید ( یادتان باشد برای اولین سایت این فعال سازی باید انجام بشود ، و دیگر لازم نیست همیشه هر سایتی باز کنید ابتدا اکانت را فعال کنید تا موقعی که از نت یا vpn خارج بشوید و دوباره بخواهید از vpn استفاده کنید .)

پس در استفاده از اکانت های زیر قبل از هرکاری چه باز کردن صفحه وب ویا باز کردن یاهو مسنجر خود ابتدا اکانت را فعال کنید .
دیگر نگران اکانت وفیلترشکن نباش فکر کنم اگر جایی اکانت 2 ماهه vpn هم دیدی ، اصلا توجه نکنی . 

الان می توانی یک کانکتشن بسازی و هرکدام از سرورهایی که در پایین نوشته ام را می توانی وارد کنید . اگر در ساخت کانکتشن هم مشکل داری پایین دانلود کن  و اطلاعات را جایگزین اطلاعات کانکتشن بکنید .

دریافت کانکتشن : ( پس از دریافت کانکتشن آیپی سرو را به نشانی آیپی سرور اکانت مورد نظر خودتان تغیر دهید )



 سروراول  جدید است .
 
سروراول از کانادا :                                 

   Ipserver: pptp.freevpn.ca
 
VPN Password: free
VPN Username: free




سرور دوم از آمریکا :
   
  IP Server: pptp.freevpn.tv 
  
Username: free
 
    Password: free


سرور سوم از انگلستان :
   Ipserver: pptp.ukfreevpn.com 
  
PPTP Username: free 

     Password: free
روزهای خوبی برای همه شما عزیزان آرزو می کنم ، و امیدوارم پست ارسالی برای شما مفید بوده باشد.

منبع :essystem





 








 
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 نظرات:

ناشناس گفت...

ببخشید من اصلن متوجه نشدم.نرم افزارو گرفتم .کانکت شدم .هیچ اتفاقی نیفتاد .اگه میشه بیشتر توضیح بدید

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: