اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۷ خرداد، ۱۳۹۰

آخرین ورژن فیلترشکن Ultrasurf





Ultrasurf Free Download, Get the Latest Version 
آخرین ورژن فیلترشکن محبوب ،حداقل در جمع ما ایرانیان ، از طرف شرکت Ultrasurf ، سازنده این فیلترشکن جهت دانلود رایگان  برای کاربران در اینترنت ارسال شده است . فیلترشکن u1014 ، آخرین ورژن از فیلترشکن های Ultrasurf است ، که من آن را تهیه کردم ، و تست کردم ، بچه ها این ورژن چه سرعتی دارد بخدا باورتان نمی شود فکر می کنید از vpn استفاده کرده اید . ازنظر اتصال به سرور هم ،چه عرض کنم !!! اگر بگویم سه سوت وصل شدم باورتان می شود ؟؟!!. همیشه گفتم باز هم می گویم ، از نظر من این فیلترشکن بهترین فیلترشکن (در ایران ) است . در ادامه مطلب رایگان دانلود کنید :
در مرورگر موزیلا پس از اجرا شدن نرم افزار و همچنین باز شدن صفحه ای که خودکار نرم افزار به اجرا در می آورد در تنظیمات مرورگر موزیلا (tools+options) در آیتم advanced ، تب network را انتخاب کنید ، و گزینه settings را کلیک کنید با باز شدن صفحه تنظیمات تیک فعال سازی manual proxy... را فعال کنید و در دو کادر اول که با نام port  و http proxy وجود دارد به این صورت اطلاعات زیر را وارد کنید :

http proxy:127.0.0.1  

 port:9666

توجه داشته باشید ، این اطلاعات را پس از اجرا کردن و فعال شدن نرم افزار در مرورگر موزیلا اجرا کنید البته این روش برای مرورگر موزیلا 3 به پایین است . پیشنهاد می کنم از مرورگر موزیلا 4 استفاده کنید که نیاز به این تنظیمات دستی نباشد .
فقط یک نکته کو چک عرض کنم : فیلترشکن را پس از دانلود ، از حالت zip خارج کنید . سپس آن را کپی بگیرید و در صفحه دستکتاپ خود انتقال دهید ( یادتان باشد shortcut نکنید ) ، و در صفحه دستکتاپ فقط دو کلیک کنید ، تا موقعی که مرورگر شما یک صفحه که صفحه اصلی سرور این فیلترشکن است ، باز کند ، کار تمام می شود و  برو حالشو ببر...

Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این وبلاگ
در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
نام فایل:   u1014.rar
آدرس اینترنتی:
حجم فایل: 1,041 KB
تاریخ انتشار: 1390/03/27 02:28 AM
دریافت فایل:
گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه

5 نظرات:

ناشناس گفت...

اولا اینکه کار نمیکنه ارور 691 میده دوما اینکه ارایه وی پی ان رایگان یه مقدار مشکوکه. تو واقعا قصدت چیه؟

Unknown گفت...

اولا : سلام ممنون که نظر خودت را ارسال کردی
دوما : به چه دلیل کار نمی کند ، این فیلترشکن به صورت خودکار کار می کند . یعنی شما روی نرم افزار دو کلیک می کنید ، بقیه کارها را خود نرم افزار انجام می دهد . دوبار امتحان کنید ، و حتما قبل از اینکه مرورگر شما به صورت خودکار صفحه خود را باز کند ، شما اقدام به بازکردن صفحه می کنید .

سوما : نمی دانم ، چه عرض کنم ، شاید این دنیا واقعا وارونه باشد ، باید قصدی در کار باشد که خوبی بکنیم باید مانند وبلاگ های دیگر یا اکانت فروش قرار بدهیم ویا ثبت نام و ... من تمام این اکانتها را با معرفی سایت اصلی آنها ارسال می کنم من قصد دارم اما آیا این همه سایت مانند :freeukvpn.com و یا freenlvpn.com آنها چی قصد آنها از ارائه خدمات چیست . بهتر این است من هم اکانتی ارسال نکنم تا پشت فیلترشدن شما باعث می شود شکاکی شما از بین برود ، آقا یا خانم محترم من نمی دانم شک شما از چی است ولی این را فهمیدم که نباید در این دنیا خوبی کرد . همان پشت فیلتر بمانیم بهتر نه ؟؟؟؟؟ بازهم ممنون که نظر خود را ارسال کردی .

ناشناس گفت...

These are genuinely wonderful ideas in about blogging. You
have touched some fastidious things here. Any way keep up
wrinting.
My web page ... my blog

ناشناس گفت...

Thanks for sharing such a good idea, post is good, thats why i have read
it completely

Also visit my web site; high power rifle targets

ناشناس گفت...

hello!,I like your writing very much! share we keep in touch extra approximately your article on AOL?

I need an expert on this area to unravel my problem. May be
that is you! Having a look forward to peer you.

Feel free to surf to my site - Fusevision-seo.com SEO Sinapore

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: