اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۸ تیر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Jitbit Network Sniffer

دانلود رایگان نرم افزار Jitbit Network Sniffer
Jitbit Network Sniffer v1.51 ، نام نرم افزاری کم حجمی است ، که جهت نمایش آدرس آیپی هایی که شما در شبکه اینترنت ، با آنها در ارتباط هستید.  نرم افزار Jitbit Network Sniffer v1.51، در واقع یک مانیتورینگ کم حجم است ، که تمام ارتباطات ایجاد شده دا هر سروری را نمایش می دهد . مثلا درمحیط یاهو مسنجر مشغول چت کردن هستید .....
برای مشاهده لینک دانلود رایگان نرم افزار و همچنین ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.
می خواهیدآیپی های اشخاصی را که ، با آنها چت می کنید ، بدست آورید ، البته می دانید برای ظاهر شدن آیپی خود شخص یک ترفند کوچک باید اجرا کنید زیرا در حالت عادی آیپی یاهو سرور را مشاهده می کنید ( چیه میخواهی ترفند را بدانی ؟؟!!! برو آموزشهای گام به گام هک ببین ) را که دارید با  با کسی که دارید چت می کنید ، بدست آورید . 
و همانطور که می دانید ، اولین قدم برای نفوذ به یک شبکه ، بدست آوردن اطلاعات مقدماتی از شبکه مورد هدف است ، که شناسایی آیپی از مهمترین و ضروری ترین اطلاعات است ، که به نوعی می توان گفت که قدم اول برداشته شده است !!!!

علاوه بر آن این نرم افزار که عرض کردم مانند یک مانیتورینگ عمل می کند ، می تواند به شما کمک کند . مثلا در امنیت می توانیم به این اشاره کرد که در مانیتورینگ خود اگر آیپی تروجان دیدی سریع از اینترنت خارج بشوید ( برای مشاهده این لیست در گوگل وبلاگ جستجو کنید ) و همچنین هر سایتی را که در مرورگر خود باز می کنید ، می توانید براحتی ، فقط با یک نگاه آیپی آنها را بدست آورید . می دانید برای تمام این مثال ها اگر بخواهید از داس یا حتی نرم افزارهای مخصوص استفاده کنید باید برای هر کدام یک بار نرم افزار مورد نظر خود را اجرا کنید ، اما با استفاده از نرم افزار Jitbit Network Sniffer v1.51 ، همه این ترفندها با یک نگاه کوچک انجام می شود . 


نرم افزار Jitbit Network Sniffer v1.51 ، حجم کمی هم دارد ، و درهنگام اجرا باعث کم شدن سرعت ، اینترنت نمی شود . من خودم از همین مانیتورینگ استفاده می کنم .

Share
 

از وبلاگ خودتان با کلیک بر روی لوگوی زیر حمایت کنید : 
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این
  وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
رمز فایل >>> es (درصورت درخواست رمز ) 
( به کوجک بودن حروف توجه کنید ) 

نام فایل: Jitbit Network Sniffer v1.51.rar
آدرس اینترنتی
حجم فایل 3,055 KB
تاریخ انتشار 1390/04/08 00:13 AM
دریافت فایل

گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: