اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۱ تیر، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزارFCleaner 1.3.0.427



دانلود رایگان نرم افزارFCleaner 1.3.0.427
کمتر کسی پیدا می شود که با اینترنت سروکار داشته باشد  و سیستم او آلوده به ویروس نشده باشد. ویروس ها همانطور که می دانید بیشترین آسیب را به  قسمت رجیستری ویندوز ، که در واقع قلب ویندوز است، می رساند . زیرا فایل مادر ویروس در آنجا بارگزاری می شود . وهمچنین در هنگام نصب نرم افزار های گوناگون ، باعث می شود فایلهای مازاد و بدون استفاده زیادی در جیستری قرار بگیرد و باعث خرابی آن می شود . کم حجم ترین نرم افزار برای ترمیم  رجیستری و .... 
به ادامه مطلب مراجعه کنید :
همچنین پاک کردن فایلهای مازاد و بدون استفاده در قسمت رجیستری ویندوز ،نرم افزارFCleaner 1.3.0.427 ، می باشد. همه ما خیلی نرم افزار مشاهده کردیم که در جهت ترمیم رجیستری کاربرد داشتند، اما یا حجم آن بسیار زیاد بوده است ، که ارزش دانلود نداشته ویا رجیسترشده نبوده و هنگام نصب وا جرا نرم افزار ناقص عمل می کرده ، یعنی ایرادهای رجیستری ویندوز را پیدا می کرد،اما در هنگام ترمیم درخواست فعال سازی نرم افزار ویا شماره سریال جهت رجیستر کردن ویندوز کرده است . آخرین ورژن نرم افزار FCleaner 1.3.0.427  همراه با فایل کرک نرم افزار را برای شما ارسال کرده ام که حجم بسیار مناسبی هم دارد .
در حال حاضر همه ما به ظاهر بلدیم ویندوز عوض کنیم ، اما نمی دانیم روشی که ما داریم ویندوز عوض می کنم ، درواقع یک عمل به روزرسانی انجام می دهیم ، یعنی یک ویندوز جدید برروی ویندوز قبل نصب می کنیم !!!! که فکر می کنیم تمام فایلهای ویندوز قبل را پاک کرده ایم ، اما واقعیت اینجا است که ما فقط قالب ویندوز قبل را پاک کرده ایم ، و قسمت اصلی ویندوز یعنی همان فایلهای رجیستر را پاک نکرده ایم ، به همین دلیل است که برخی مواقع افراد با ویروسی شدن ویندوز خود ، اقدام به تعویض ویندوز می کنند ، اما پس از تعویض مشاهده می کنند ، ویروس ایجاد شده در سیستم هنوز باقی مانده و پاک نشده است .
خوب پس بهترین کار این است ، لااقل از نرم افزارهایی مانند نرم افزارFCleaner 1.3.0.427 جهت پاک سازی فایلهای رجیستری ویندوز خود، استفاده کنید . نرم افزار رجیستر شده است و حجم بسیار مناسبی دارد ، رایگان دانلود کنید خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این
وبلاگ در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
نام فایل:   FCleaner 1.3.0.427.rar
آدرس اینترنتی:
حجم فایل: 1,253 KB
تاریخ انتشار: 1390/04/01 01:02 AM
دریافت فایل:


گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: