اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۶ تیر، ۱۳۹۰

ترفندی جهت لغو ظبط کلیدهای کیبورد وموس

سلام ، بچه ها این پست را در ساعتی برای شما ارسال می کنم ، که خیلی کم پیش می آید من در این ساعت بتوانم بنویسم ، اما دلیل این ارسال این است که اتفاقی برای یکی از دوستان خودم افتاده است ، که واجب دانستم همین الان این پست را ارسال کنم . در خیلی از وبلاگ ها مانند همین وبلاگ نرم افزارهایی مشاهده می کنید ، که کلیدهای کیبورد و موس را ظبط می کند . همین وبلاگ خودش یکی از این عوامل است که باعث این حوادث می شود ، واقعا چرا بعضی ها جنبه هیچ چیز را ندارند حتی علم وهنر؟؟؟؟!! امروز یکی از دوستان در کافی نتی به باز کردن ایمیل خود کرده و پس از ساعاتی دوباره ایمیل خود را چک می کند متوجه می شود ، کلمه عبور آن تغیر کرده و درواقع هک شده است !!!!! متوجه شدیم کار این آقای محترم است که در سیستم های شبکه خود از چنین نرم افزارهای جاسوسی نصب کرده است و .... به همین دلیل در این پس دو ترفند به شما آموزش می دهم ، که در داخل کافی نت ها ابتدا این دو ترفند را اجرا کنید ، سپس کارخود را انجام دهید ، این آموزش تصویری است و با یادگیری این دوترفند دیگر هیچ نرم افزاری برای ظبط کلیدهای کیبورد و موس نمی تواند حرکات کیبورد و موس شما را ظبط کند.
برای مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید :
قبل از شروع اول باید به شما عرض کنم که برای انجام این ترفند نیاز به صفحه رجیستری دارید یعنی باید تنظیمات رجیستری ویندوز را بالا بیاورید ، می دانم این کار آسان است اما در برخی از کافی نت ها گزینه های my computr و یا درایوهای هارد دیسک را مخفی می کنند ، پس برای بالا آوردن رجیستری ویندوز در کادر run در منوی start ویندوز ، فرمان  regedit را تایپ و سپس اینتر کنید . 
باز هم فراموش نشود در ویندوز 7 این کادر همان کادر جستجو یا search در منوی start ویندوز قرار دارد. 

همانطور که عرض کردم گفتم دوترفند باید شما در در امان بودن از دست آدم های بی جنبه و ... اجرا کنید . من اولین ترفند را به صورت تصویری آموزش می دهم و در ترفند دوم ، که مانند ترفند اول است ، فقط گزینه هایی که شما در شاخه رجیستری باید تغیر دهید با هم فرق می کند .

ترفند اول :

برای اجرای این ترفند ابتدا با بالا آوردن شاخه وزیرشاخه های رجیستری ویندوز به دنبال این آدرس بگردید که در تصویر پایین کاملا متوجه منظور من می شوید .

همانطور که از تصویر فوق مشاهده می کنید آدرسی که در شاخه رجیستری باید پیدا کنید به این صورت است :

HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontolset\servises\lanman workstation
 در شاخه چهارم که هم در تصویر نشان داده ام و هم در آدرس بالا به رنگ آبی نوشته ام ، وقتی برروی این شاخه شما کلیک می کنید در سمت راست پنجره تنظیمات رجیستری چند گزینه ظاهر می شود شما باید گزینه  ENABLE PLAINTEXTPASSWORD را تغیر دهید . اما قبل از اینکه بگویم روش تغیر در این گزینه باید عرض کنم شاید این گزینه وجود نداشته باشد . یعنی نرم افزارهایی گوناگونی که برای جاسوسی طراحی شده است بسیار زیاد است و اگر شما یک نظری به همین نرم افزارها که من ارسال کردم داشته باشید ، مشاهده می کنید که خود من گفته ام که اصلا برای اینکار نیاز به نرم افزار نیست از تنظیمات رجیستری می شود این ترفند را انجام داد بدون استفاده از نرم افزار ، به همین دلیل شاید نرم افزار در قسمت دیگری این ترفند را اجرا کرده است (منظورم شاخه رجیستری) است . ولی در حالت کلی این ترفند تمام کلمات عبور را که در قالب فایلهای متنی ساده مانند سرور SAMBA و یا UNIX ارسال می شود ، را جلوگیری می کند . این نرم افزارها و بهتراست بگویم این ترفند هم از همین سرور کمک می کند ، خوب شما با این ترفندی که الان دارید آموزش می بینید میتوایند پورت ارسال را ببندید. و برعکس آنهم می توانید باز کنید .... !!!!

خوب برگردیم به ادامه داستان ، داشتم عرض می کردم اگر این گزینه یعنی  PLAINTEXTPASSWORD ، در پنجره سمت راست نبود چه کار کنیم باید یک گزینه با این نام بسازیم به این صورت :


همانطور که از تصویر مشاهده می کنید در فضای خالی ، پنجره سمت راست ، تنظیمات رجیستری یک کلیک راست می کنید و بر روی آیتم NEW کلیک می کنید . حال گزینه های متعددی مشاهده می کنید اما در این گزینه ها اگر سیستم عامل سیستم شما 32 بیتی است ، روی DWORD(32) کلیک می کنید . اگر هم 64 بیتی بود که ... پس از کلیک روی گزینه DWORD.. یک آیتم جدید به لیست ، آیتم ها اضافه می شود ، که شما باید نام آن را PLAINTEXTPASSWORD (بدون فاصله تایپ کنید ) ، که اصطلاح ساخت آیتم جدید را DWORD جدید می گویند . 

پس از ساخت DWORD جدید ونام گزاری ، برروی آن دوکلیک می کنید تا صفحه که در بالا مشاهده می کنید ظاهر بشود که شما مقدار VULUE DATA را صفر قرار می دهید ( دقت کنید تصویر بالا نرم افزار جاسوسی در سیستم مورد نظر فعال است و ما می خواهیم تغیر دهیم ، و من ساخت DWORD را به این دلیل گفتم که شاید در آن لیست نباشد . پس برای خنثی کردن نرم افزار جاسوسی ما مقدار VALUE DATA را صفر قرار می دهیم ، اگر هم این آیتم وجود داشت و نیاز به ساخت نبود ، که به صورت پیش فرض یک است ما به صفر تغیر میدهیم)

نکته : از کجا بفهمید سیستم مورد نظر 32 بیتی است یا 64 بیتی :؟؟؟

روی MY COMPUTER کلیک راست کنید ، در مشخصات سیستم متوجه سیستم عامل مورد نظر می شوید .

نکته :پس از انجام تغیرات بهتراست سیستم مجدد راه اندازی شود ، اما چون در کافی نت هستید بهتراست یک ترفند خودتان انتخاب کنید نمی دانم ، مثلا بگویید به صاحب کافی نت سیستم خودبه خود خاموش شد یا ریستارت شد . یا هر ترفنتدی که خودتان می دانید یادتان باشد بارها تکرار کردم که نصف قدرت هک به قدرت پیش بینی یک  هکر بستگی دارد که قبلا در مورد این مسئله باهم صحبت کرده ایم .
خوب کار تمام است ، نگاه نکن من زیاد توضیح داده ام شما اگر بخواهی ترفند را اجرا کنید این همه باید ... تمام کار در 3 دقیه انجام می شود فقط کافی است در خانه 3 دفعه آدرس مورد نظر را چک کنید تا حفظ بشوید ، و این ادرس در همه ویندوز ها یکی است من خودم در ویندوز 7 این تصاویر را برای شما تهیه کرد م . 

در ترفند دوم من فقط آدرس و مقدار تغیر  در VALUE DATA را توضیح می دهم نکات وتوضیحات در ترفند اول برای ترفند دوم هم می باشد . 
ترفند دوم : 
اجرای حالت امنیت در SHELL EXTENSION :
در آدرس >> 

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\current version\shellextensions/APPROVED

در این ترفند هم برروی شاخه آخر یعنی APPROVED ، درصفحه سمت راست آیتم "ENFORCESHELLEXTENSIONSECURITY" را پیدا کنید وبر روی آن دو کلیک کنید ، در قسمت VULUEDATA را یک قرار دهید . 

اگر فیلد  ENFORCESHELLEXTENSIONSECURITY یک DWORD جدید بسازید .

لازم به ذکر است در هر دو ترفند بعد از اتمام کار تغیرات را تغیر ندهید !!!! یعنی مثلا در ترفند دوم دوبار مقدار فیلد را صفر قرار ندهید . زیرا شاید کسی مثل شما در یک کافی نتی بیاید و این ترفند را بلد نباشد !! شاید تغیرات شما باعث نجات یک نفر بشود .

سوالی داشتید در فرم ارسال نظر در پایین صفحه بنویسید ، یک توضیح کوچک در مورد ارسال نظر در بلاگر که بدبختی دارد ، بدهم . 

در هنگام شناسه ناشناس را می توانید انتخاب کنید ، تا نیاز به باز کردن یک حساب کاربری نباشد . و بهتراست فارسی تایپ نکنید البته فارسی هم تایپ کنید زیاد مهم نیست اما بهتراست انگلیسی تایپ شود.

همه شما را فعلا به خدای بزرگ می سپارم .

می نویسم یادگاری        گر نباشم روزگاری 
ازما بماند یک ، یادگاری 
 منبع :ESSYSTEM.TK
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این وبلاگ  
در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید









گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: