اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۵ تیر، ۱۳۹۰

ترفندهایی برای خنثی کردن قفل کلیک راست

ترفندهایی برای خنثی کردن قفل کلیک راست
بعضی از سایت‌ها یا وبلاگ‌ها برای امنیت بیشتر مطالب و عکسهای خود و جلوگیری از کپی کردن آنها کلیک راست را قفل می‌کنند.ترفندی می خواهم به شما آموزش بدهم که در مقابل قفل راست کلیک ، بتوانید مطلبی که می خواهید کپی کنید ، در واقع این قفل کلیک راست را باز کنید .!!!البته آموزش این ترفند اصلا درست نیست ، زیرا دوستان وبلاگ نویسی شاید از دست من ناراحت بشوند ، اما این مطلب ،به سفارش یک دوستی است که نمی توانستم جواب نه به درخواست او بدهم !!! حیف که نمی توانم اسم بیاورم و معرفی کنم ، به هر حال همه چیز زیر سر او است در ادامه مطلب می توانید چند ترفند برای خنثی کردن قفل راست کلیک را آموزش ببینید :

۱- هر دو کلید راست و چپ را با هم فشار داده و با هم رها کنید.

۲- نگه داشتن کلیک وسط ماوس و بعد کلیک راست کنید.

۳- نگه داشتن کلیک چپ ماوس و بعد کلیک راست راست کنید.

۴- در صفحه راست کلیک کنید , دکمه راست کلیک رو هم چنان پایین نگه دارید و بعد Esc یا enter رابزنید تا اخطار ناپدید شود . دکمه راست کلیک را رها کنید , اکنون می توانید از راست کلیک استفاده کنید( این روش بهتر جواب میدهد )  
۵- اگر هیچکدام از روشهای فوق جوابگو نبود بر روی گزینه view>source کلیک کنید تا مطالب صفحه نمایان شوند بعد میتوانید متن و یا آدرس عکس مورد نظر خود را بیابید و از آن کپی بگیرید .(در نوار ابزار بالای مرورگر خود روی آیتم  view کلیک کنید ، آنگاه در گزینه های موجود در این آیتم گزینه page source را کلیک کنید. صفحه ای باز می شود که در آن صفحه تمام مطالب صفحه مورد نظر شما به صورت کدهای html نوشته شده است.


موفق باشید .

منبع :www.essystem.tk

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: