اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۳۰ خرداد، ۱۳۹۰

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت



ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت
سلام ، امشب یک سایتی می خواهم به شما معرفی کنم ، جهت ارسال پیام کوتاه به موبایل از طریق اینترنت ، تا الان 3 سایت معرفی کرده بودم ، که فارسی زبان هستند، اما این سایت فارسی زبان  نیست ، میدانم از الان نگران چی هستی یکی که با مخابرات ایران سازگاری ندارد و دیگر روش ثبت نام و ارسال sms از طریق این سایت ، اما نگران نباشید . این سایت با مخابرات ایران سازگاری دارد اما در مورد روش استفاده از این سایت هم در ادامه مطلب توضیح داده ام . البته کار با آن خیلی راحت است ، اما من خیال خودم وشما را راحت کردم ، و این آموزش را همراه با تصاویر ارسال کردم تا نکته مبهمی برای شما باقی نماند همچنین  سه سایت فارسی زبان دیگر هم مجدد معرفی کرده ام  . برو ادامه مطلب :

وقتی وارد این  سایت می شوید (نگران نباش آخر پست آدرس را می نویسم ، یادم نرفته ) مانند همیشه باید یک ثبت نام رایگان انجام دهید . برای اینکار هم در داخل صفحه اصلی گزینه sign up ، را کلیک کنید ، تا فرمی مانند تصویر زیر در مرورگر شما ظاهر بشود .


خوب پر کردن اطلاعات در فرم نیاز به توضیح ندارم ، اما دریک قسمت که مهمترین قسمت هم است ، در برچسب country نام کشور می باشد که شما ایران را انتخاب می کنید . با انتخاب کشور ایران در برچسب پائیین کد شماره تلفن به 98+ تغیر می کند شما در قسمت روبرو کد کادری مشاهده می کنید شماره تلفن همراه خود را در آنجا وارد می کنید. اما نکته مهم اینجا این است که شماره را بدون صفر وارد می کنید مثلا(9121033874 ) دیگر کار تمام است ، پس از پر کردن فرم های پایی در کادری که پس از عکس شماره امنیتی وجود دارد ( با عرض پوزش بعلت کم شدن حجم تصویر ادامه شکل را ارسال نکردم البته ادامه آن دگمه submit است ) یک متن  کوتاه  وارد این کادر می کنید که کمتر از 5 کلمه نباشد. (متن مورد نظر مهم نیست چه چیزی باشد ، خودتان تعیین کنید ولی انگلیسی تایپ کنید .) بعد از تایپ متن خود دگمه submit را کلیک کنید . اگر اطلاعات درست پر کرده باشید پیامی مبنی بر کامل شدن ثبت نام در مرورگر شما ظاهر می شود که می خواهد به آدرس ایمیلی که در اطلاعات فرم داده اید بروید ، یک ایمیل از طرف این سایت به شما ارسال شده است ، باز می کنید و یک لینک فعال سازی در داخل آن وجود دارد ، روی آن برای تایید ثبت نام یا فعال سازی ثبت نام کلیک می کنید ، با کلیک بر روی این لینک مستقیم به صفحه ورود اعضا یا login وارد می شوید .


دیگر نیاز نیست  در مورد این کادر (log in) توضیح بدهم ، وارد پنل کاربری خودتان بشوید ، در آنجا دو نکته است که باید به آن توجه کنید . پس از ورود به پنل کاربری خود در نوار ابزارهای بالای صفحه که به شکل زیر است :



این تصویر تمام نوار ابزاها نیست بلکه من از چب به راست سه نوار ابزار را نشان می دهم ، شا در قسمتی که با فلش قرمز در تصویر نشان داده ام ( send sms) کلیک کنید . توجه داشته باشید که روی sms  کلیک کنید نه  mss پس از کلیک بر روی گزینه sms فرمی مانند شکل زیر مشاهده می کنید .



خوب در کادر بالا قسمتی که کد ایران را مشاهده می کنید شماره شخص مورد نظر است که مانند شماره خودتان بدون صفر وارد می کنید . در کادر پایین هم متن مورد نظر برای ارسال می باشد . اما نکته مهم اینجا است ، برای اولین بار در ارسال باید شماره تلفن همراه خود را که در فرم ثبت نام وارد کرده اید ، را فعال کنید . برای اینکار هم شما در فرم بالا وقتی اطلاعات را پر کنید و دگمه send sms را کلیک کنید یک کادر کوچک باز می شود که از شما می خواهد نوشته ای تایپ کنید شما یک کلمه مانند همان username که در فرم ثبت نام تعیین کرده اید را تایپ می کنید . وقتی دگمه ارسال را کلیک کنید یک شماره رمز به موبایل شما ارسال می شود . آن را در قسمتی که سایت مشخص کرده است وارد می کنید ، تا شماره موبایل شما فعال شود .( توجه کنید این کادر در همان جا قابل مشاهده است . ) کار تمام است برو پیام کوتاه خود را ارسال کن راستی این سایت خدماتی هم دارد که شما می توانید لیستی از شماره موبایلهای خود را فراهم کنید و پیام کوتاه گروهی هم ارسال کنید . میخواهم این را هم توضیح بدهم ولی راستشو بخواهید انگشتانم دیگر نمی تواند تایپ کند ، گام به گام توضیح دادم ، گفته بودم توضیح کوتاه نه ؟؟؟ برای ورود به این سایت ، کلیک کنید.

راستی بچه ها این سایت با شماره شما پیام ارسال می کند اما سه سایت را که قبلا آنها را  معرفی کردم با پیش شماره هایی مانند :300087 به شخص مورد نظر شما پیام ارسال می کند ، گرچه محدودیت روزانه برای ارسال sms وجود دارد اما سایت فارسی است و راحت تر از خدمات آن استفاده می کنید .

آدرس این سه سایت هم بنویسم ، که  اگر پستهای آن را ندیدی هنوز ، سخت است جستجو کنید نه ؟؟؟!!! 


http://www.shamswin.net

http://www.qsms.ir

http://www.tebyan.net

این سه سایت فارسی زبان هستند اما محدودیت روزانه برای ارسال پیام در آنها وجود دارد ، اما همانطور که عرض کردم با پیش شماره ای مانند 3000045 پیام شما ارسال می شود ، در پستهایی که در باره این سه سایت صحبت کردم ، کاملا توضیح داده ام ، اما نیاز به پیدا کردن این پستها نیست ، عرض کردم سایتهای مربوطه فارسی زبان هستند . باز اگر سوالی در مورد این سه سایت و سایتی که جدید معرفی کردم داشتید در فرم ارسال نظر ، پایین صفحه بنویسید تا جواب بدهم .

امید وارم از این مطلب راضی باشید ، هرجا هستید خوب ، خوش ، سلامت باشید .


منبع :www.essystem.tk
 
Top Blog
بر روی لوگوی بالا کلیک کنید.و به این وبلاگ
در انتخاب وبلاگ های برتر امتیاز بدهید
گزارش لینک خراب :
اگر لینک دانلود این صفحه خراب است ، به ما اطلاع دهید .
آدرس صفحه *
عنوان صفحه
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 نظرات:

ناشناس گفت...

salam mikhastam ye sayt bedone mahdodiyat ersal moarrefi konid.aslan gir miyad.(ali

Unknown گفت...

علی جان سلام، در مورد سوال شما باید عرض کنم ، که در پست های ارسال اس ام اس رایگان یادم است در معرفی سایتها یک سایت بود که این امکان بدون محدودیت را داشت ، اما شماره ارسال شده در تلفن شخص ظاهر می شود ، اما مانند سایتهایی که کاملا ناشناس پیام کوتاه شما به فرد مورد نظر ارسال می شود خوب هنوز من اطلاعی ندارم ! اما چون شما الان تجسم کردی این سایت هم مطمئن باش وجود دارد من همین الان در لیست کارها وارد کردم،تاسایتی که بدون محدودیت زمانی امکان ارسال رایگان پیام کوتاه (ناشناس) را فراهم می کند ، پیدا کرده و به شما معرفی کنم ، مطمئن باش چون شما در ذهن خود تجسم کردی پس وجود دارد .

ناشناس گفت...

It's enormous that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our dialogue made at this time.
My website ; read this blog

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: