اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۴ خرداد، ۱۳۹۰

اکانت صددرصد رایگان و نامحدود، vpn

     free vpn
اکانت صددرصد رایگان و  نامحدود، vpn


سلام ، بچه ها می خواهم امشب یک خبر خوش به شما بدهم . دوست دارید یک اکانت رایگان vpn صد درصد رایگان و نامحدود داشته باشید ، و حتی مانند سایتهای دیگر هر 12 ساعت هم تغیر نکند ، یعنی کاملا نامحدود و باسرعت بالا ؟؟؟!!!! تعجب نکنید ، من یک داستانی ازیک نویسنده خوانده بودم گفته بود در قانون طبیعت یک قانون وجود دارد که شما هرچیزی که به ذهنتان می رسد ،  وجود آن غیر ممکن نیست . !!! بله من هم به ذهنم آمد که می شود یک اکانت رایگان صددرصد نامحدود ورایگان کشف کرد. مدت 1 ماه است که  جستجو های خودم را آغاز کردم تازه همین امشب یک اکانتی کشف کردم که هیچ زمانی تغیر نمی کند و همیشگی است ونیازی نیست هر چند ساعت یا 48 ساعت برای دریافت اکانت به آن سایت بروید . در ادامه مطلب بیشتر معرفی می کنم این سرور باحال را ولی خدایی اگر انتقادی یا پیشنهادی از es نکنید بی معرفتی کرده اید . در ادامه مطلب این سرویس باحال را دریافت که در چند روز آینده سرویسی معرفی می کنم که در ایمیل خود اکانت رایگان دریافت کنید ، هرچند با معرفی این سرویس نیازی نیست که حرف از vpn  یا فیلترشکن و ... کرد.



 در مورد این اکانت باید عرض کنیم که اکانتی است با user name و password  برابر و یک کلمه عبور ساده و نام آشنایی به نام free و ایپی سروری ... کامل بنویسم بهتر است نه ؟؟

user name= free

password=  free


ip server= pptp.freevpn.ca




 نکته بسیار مهم : وقتی وارد اینترنت شدید و این اکانت را در کانکشن vpn خود قرار دادید مثل همیشه گزینه connect را کلیک کنید ، مانند یک vpn ساده شما به راحتی به این سرور وصل می شوید ، و هر زمانی هم خواستید وارد بشوید این اکانت را که در سطر بالا عرض کردم یک اکانت فعال است و همیشه اعتبار دارد اما شما وقتی با این اکانت vpn وارد اینترنت می شوید اولین سایتی که با مرورگر خود باید باز کنید این سایت باشد :http://www.freevpn.ca ، اکانت بالا از این سایت است . چون مانند سرور های دیگر اکانت خود را هر 12 ساعت آپدیت نمی کند و محدوده زمانی قرار نداده به علت تبلیغات سایت خود و افزایش بازدید این ترفند را قرار داده که شما یکبار وارد این سایت شوید تا اکانت شما فعال شود ، دقت کنید هر بار که به net وصل می شوید این کار را یکبار انجام می دهید ، پس از آن هر سایتی که دوست داشتی می توانید وارد بشوید .
( منظور این است یک بار این سایت از طریق مرورگر شما فقط باز بشود )

آیا با سرورهای دیگر تفاوتی ازلحاظ راحتی داره یا نه ؟؟؟ جواب این سوال را موقعی دریافت می کنی که به یاد آوری برای دریافت اکانت رایگان از سرور های دیگر ابتدا باید با یک سایت فیلترشکن یا اکانتهای 5 دقیقه ،سایت مورد نظر را باز کنید تا اکانت 12 ساعت که معلوم نیست که چند ساعت از آن باقی مانده را دریافت کنید اما ازاین سرور شما پس ازوارد شدن به نت توسط vpn فقط اولین سایتی را که باز میکنید سایت فوق می باشد ، همین !!!!! یعنی از همان ابتدا شما با همان اکانت با یک vpn وارد نت می شوید ، هرروز وهرساعتی که دوست دارید .


چطور بود ؟خوب بود یا سرکاری یا بد و .... 

نمی دانم امیدوارم مفید باشد تا ارسال پیام بعدی فعلا خداحافظ که پیام بعدی وای ..... چی پیامی است ..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


8 نظرات:

ناشناس گفت...

توی این 5 دقیقه ای که من باهاش کار کردم خوب بوده

Unknown گفت...

سلام خوشحال هستم که راضی بودید.

ناشناس گفت...

As the admin of this web page is working, no uncertainty
very soon it will be well-known, due to its feature
contents.
Here is my homepage - cool article ideas

ناشناس گفت...

It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this website
with my Facebook group. Chat soon!
Also see my web page: GFI Norte

ناشناس گفت...

I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an nervousness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.
Feel free to visit my web page GFI Norte

ناشناس گفت...

Very good info. Lucky me I came across your
website by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!


My web site: GFI Norte
Also see my web page > GFI Norte

ناشناس گفت...

دمت قیژژژژژژ ;) مر30

ناشناس گفت...

Hi there, everything is going well here and ofcourse every one is sharing facts, that's in fact excellent, keep up writing.

Also visit my website ... fun rifle targets

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: