اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۰ اردیبهشت، ۱۳۹۰

دانلود رایگان نرم افزار Kristanix Email Sender Deluxe.2.24

نرم افزار Kristanix Email Sender Deluxe.2.24، ازنرم افزار جانبی ایمیل است . که به شما این امکان را می دهد به هزاران نفر ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید ، اما هروقت صحبت از نرم افزار های جانبی ایمیل می شود ، همه می گویند خراب است یا کار نمی کند. مثل همین دوستان که وقتی من نرم افزایی بعنوان  مدیریت در ایمیلها ار سال کردم ، به من ایمیل زدند که هیچ وقت نتوانستند از این نرم افزارها در هیچ وبلاگی استفاده کنند. تصمیم گرفتم ، برای اولین بار (البته شاید من ندیده باشم) در وبلاگ های فارسی یک ابزار ارسال ایمیلهای تبلیغاتی به هزاران نفر ، که رجیسترشده باشد ، همراه با آموزش تصویری ، استفاده از آن را برای شما به رایگان ارسال کنم. عرض کنم خدمتتان که این ابزارها مشکل ندارند بلکه شما باید سرور ایمیل خود را با این نرم افزارهاهماهنگ کنید ، اما روش فعال کردن یا هماهنگ کردن ایمیلها با این نرم افزارها را هم همراه با تصاویر آموزشی  ارسال کرده ام که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. همچنین می توانید نرم افزار Kristanix Email Sender Deluxe.2.24 را با فایل کرک ،رایگان دانلود کنید. بچه ها من خودم از این نرم افزار استفاده می کنم و همراه با تصاویر آموزشی استفاده از این نرم افزار را ارسال کرده ام ، به همین دلیل ضرر می کنید اگر ....












قبل از اینکه روش استفاده از خود نرم افزار را توضیح بدهم ، ابتدا روش هماهنگ کردن نرم افزار های جانبی ایمیل با سروهای ایمیل از یاهو و جی میل را توضیح می دهم ، هماهنگ کردن سرور جی میل خیلی راحت تر از یاهو می باشد ، به همین دلیل بیشتر از جی میل استفاده می کنند ، ابتدا از سرور جی میل را به شما آموزش می دهم :

وقتی وارد ایمیل خود می شوید در نوار ابزارهای بالای صفحه اصلی ایمیل سرور شما یک ایتمی به نام :settings وجود دارد که با کلیک روی این آیتم وارد تنظیمات ایمیل خود می شوید ، که صفحه زیر نمایش داده می شود.

(من تصویر را کامل قرار ندادم که در سرعت وبلاگ تاثیر منفی نداشته باشد ، و قسمتی از تصویر که مورد نیاز ما است ، را قرار داده ام )












همانطور که مشاهده می کنید ، در تنظیمات ایمیل شما در بالای صفحه گزینه ای به نام :forwarding and pop/imap مشاهده می کنید ، روی این گزینه کلیک کنید ، تا به صفحه ای مانند تصویر زیر منتقل شوید:












پائین صفحه را مشاهده کنید ، تا مانند تصویر بالا مشاهده کنید . حالا می رسیم به  قسمت اصلی و اخر کار یعنی تعیرات در گزینه های ، دو آیتم آخر :
درآیتم  POP Download  :


 درگزینه  Status: POP is enabled for all mail تیک فعال سازی سازی  را کلیک کنید .




سپس در آیتم :IMAP Access


یعنی در قسمت    Status: IMAP isenabled گزینه را انتخاب کنید .


کار تمام شد ، و برای ذخیره کردن تغیرات ایجاد شده دکمه    کلیک کنید .


اما در سرو یاهو که یک مقدار سخت تر است ، سختی آن هم به این دلیل می باشد ، تغیرات دستی ندارد و به صورت اتوماتیک این کار انجام می شود با تصاویر زیر بیشتر متوجه منظور من می شوید :












وقتی وارد سرور یاهومیل خود می شوید تصویری مانند تصویر بالا مشاهده می کنید ، برای هماهنگ کردن ایمیل خود با نرم افزار های جانبی ایمیل ابتدا در بالای صفحه روی آیتم option کلیک کنید .












همانطور که مشاهده می کنید ، نوار ابزاری برای شما ایجاد می شود که شما روی گزینه آخر یعنی mail option کلیک می کنید.  تا وارد تنظیمات ایمیل خود بشوید.















همانطور که ملاحظه می کنید ، در نوار ابزار سمت چپ تصویر روی آیتم :pop&forwarding کلیک کنید در نوار ابزار سمت راست صفحه گزینه update mail pus را کلیک کنید ، دیگر ادامه کار را خود سرور یاهو انجام می دهد . که شما فقط منتنظر می مانید. 



همانطور که عرض کردم برای استفاده از نرم افزارهای جانبی ایمیل بهتر است زا سرور جی میل استفاده کنید ، البته یاهو هم می شود ، که ایشالا در پستهاای بعدی روش تنظیم در نرم افزارهای outlook را آموزش می دهم ، که دقیقا متوجه مفهوم هماهنگی با سرور ایمیل بشوید .



اما  مپس از تغیرات در تنظیمات ایمیل سرور خود ، نرم افزار Kristanix Email Sender Deluxe.2.24 را اجرا می کنید ، که در اجرای اولیه نرم افزار تصویر زیر را مشاهده می کنید :













درقسمت آیتم های بالای نرم افزار شما باید ابتدا وارد تنظیمات Email accounts بشوید . پس از کلیک روی این گزینه نرم افزار صفحه جدیدی باز می کند به شکل زیر :











که شما روی گزینه new کلیک می کنید ، تا کادری مانند تصویر زیر باز شود و اطلاعات خواسته شده خود را وارد می کنید:














همانطور که ملاحظه می کنید ، چهار فرم است که شما باید اطلاعات خود را وارد کنید :

name= نامی که می خواهید اکانت ایمیل شما در نرم افزار ساخته شود را وارد می کنید.
from name= نام مستعار خود را که ایمیلهای ارسالی شما با این نام به افراد مورد نظرتان ارسال می شود را مشخص می کنید.
frome email =  در این قسمت آدرس ایمیل خود را که به وسیله این ایمیل ، نرم افزار فوق ایمیلهای شما را ارسال می کند ، را مشخص می کنید.

reply-to eimail = دوباره آدرس ایمیلی که در کادر بالا وارد کردید بعنوان تکرار وارد می کنید.

حالا درتب کناری که با نام delivery method مشخص شده است کلیک کنید ، تا اطلاعات دیگری در این قسمت وارد کنید .

smtp server = که شما با توجه به نام سرور ایمیل خود وارد می کنید . که من چون از سرور جی میل استفاده می کنم به این صورت فرم را پر کرده ام  = smtp.gmail.com که جای جی میل شما سرور ایمیلتان را بنویسید . توجه کنید نه @ لازم است ، و همچنین بین کلمات از . (دات ) استفاده شده است.

smtp port = 25

سپس با فعال سازی تیک گزینه use autoth... دو کادر user name و password را فعال کنید ، و در این دو کادر آدرس ایمیل خود و کلمه عبور آن را وارد کنید. پس از مطمئن شدن ازدرست بودن اطلاعات وارد شده ، گزینه ok کلیک کنید .

ودر قسمت آخر که شما باید ، آدرس ایمیل هایی که شما می خواهید مطلبتان به آنها ارسال شود و همجنین متن مورد نظرتان را وارد می کنید .

در تب general  در قسمت subject نام عنوان ایمیل خود را وارد می کنید و درفرم  from email account اکانتی که ساخته اید را انتخاب می کنید و در آخر در قسمت to email group آدرس ایمیلهای مورد نظر خود را که می خواهید متن شما به آن ها ارسال شود را وارد می کنید .














برای وارد کردن آدرس ایمیل ها مانند تصویر بالا وقتی روی to email group کلیک کنید ، فرمی به شکل بالا ظاهر می شود ، که شما بهتر است ، ابتدا ایمیلهای خود را در note pad ویندوز یا نرم افزار word به صورت عمودی بدون اینکه پسوندی از آنها کم یا اضافه شود ، تایپ می کنید ، سپس از آنها کپی ودر کادر بالا انتقال می دهید ، ایمیلهای خود را به صورت زیر در نوت پد ویندوز بنویسید:

essystem.2010@gmail.com
essystem@yahoo.com
,
.
 , به همین طریق پست سرهم آدرسها را بنویسید. البته در همان فرم نرم افزار هم می توانید این کار را انجام دهید اما من برای راحتی به این روش گفتم انجام دهید . 

اما برای نوشتن متن ارسالی خود از  تب plain text استفاده کنید و اگر هم خواستید در قرار دادن متن خود از کدهای html استفاده کنید کنار تب plain text  می توانید از آیتم html استفاده کنید .
اما دیگر کار تمام است و در آیتم های بالای نرم افزار گزینه send email را کلیک کنید ، تا ایمل شما به آدرسهای موردنظرتان فرستاده شود . 

نکته : امکان دارد در هنگام ارسال ایمیلها فرم شما به طور مثال در 20% متوقف شود ، بهتر است شما گزینه stop را بزنید ، و پس از چند دقیقه کادری ظاهر می شود که آدرس ایمیلهایی که نرم افزار موفق به ارسال پیام شما نشده است ، را نشان می دهد که شما با انتخاب آنها گزینه تکرار ارسال را کلیک می کنید ، هر چند بار این خطا به وجود آمد این کار را انجام دهید ، البته این به سرعت اینترنت شما بستگی دارد ولی کلا در ایران به خاطر اختلال شبکه های ماهمواره ای برای همه نرم افزارهای غیر فارسی این مشکل تا حدودی برقرار است ، اما کلا من خود م از این نرم افزار استفاده می کنم ، و خدا شاهده تا جایی که توانستم تمام نکات را گفتم که کسی مشکلی پیدا نکند ، اما باز سوالی داشتید از فرم زیر استفاده کنید ، امید وارم حدود 4 ساعت که زمان برد تا این پست تنظیم شود ، بیهوده نباشد و شما ها از es راضی باشید .

در فرم نظر سنجی شرکت کنید و es را در خدمت رسانی  کمک کنید ، و همچنین از شما ها خواهش می کنم اگر لینک دانلودی در این وبلاگ خراب بود به من اطلاع دهید تا لینک دانلود جایگزین شود .

در ضمن نرم افزار فوق هم می توانید پائین ،رجیستر شده، رایگان دانلود کنید. 

روزگار خوبی برای شما آرزو می کنم  .

توجه داشته باشید : قیمت مندرج شده در کادر زیر فقط برای اطلاع می باشد و دانلود تمامی  نرم افزارها در این وبلاگ کاملا رایگان می باشد. و در نرم افزارهایی که در کادر مشخصات سیستم 64 بیتی درج شده است ، به این منظور نیست که فقط با سیستم  عامل 64 بیتی سازگار است بلکه در 32 بیتی هم اجرا می شود ،  و اگر نرم افزاری با سیستم 32 بیتی سازگار نباشد ، توسط es به اطلاع شما می رسد.





















































ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo

2 نظرات:

ناشناس گفت...

It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for
bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will share this website with my Facebook group.
Talk soon!

Also visit my web page; factory unlock iphone 5

ناشناس گفت...

Merci pour cet article, J'ai lu la plupart de tes article sur ton blog.. J'ai
besoin de temps pour penser à propos de ceci

Here is my web site :: Margot

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: