اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۲ اردیبهشت، ۱۳۹۰

نرم افزار ی برای چک کردن وضعیت وبکم افراد در یاهو مسنجر

سلام ، یک نرم افزار فوق العاه کم حجم و رایگان برای شما ارسال کردم ، که این امکان را می دهد ،وضعیت روشن و خاموش بودن وبکم  افراد در یاهو مسنجر را تشخیص بدهید.این نرم افزار فقط 23kb حجم دارد ، اما صددرصد به شما تضمین می کنم ، که اشتباه نمی کند ، حتی افرادی که در یاهومسنجر مخفی هستند هم نمی توانند در مقابل این نرم افزار پرقدرت وبکم خودشان را مخفی کنند. از ویژه گی مهم این نرم افزار کم حجم واستثنائی این است که حتی شما بدون حضور در یاهومسنجر هم می توانید وضعیت وبکم دیگران را چک کنید.درضمن کسانی که می پرسیدند چگونه می توانیم تشخیص بدهیم که یک تصویر ارسالی حقیقی است یا نه ؟؟؟ باید عرض کنم این نرم افزار برای شما مشخص می کند که وبکم ارسالی به شما اصل یا مجازی است ، زیرا اگر یک وبکم مجازی باشد این نرم افزار در چک کردن وضعیت وبکم ، آنرا در وضعیت offline نشان می دهد، وشما متوجه می شوید تصاویر ارسالی به شما واقعیت ندارد . در ادامه مطلب برو رایگان دانلود کن :
توجه : این نرم افزار نیاز به نصب ندارد فقط اجرا کنید اگر یک درصد در سیستم شما اجرا نشد همراه با فایل نرم افزار دو فایل دیگر در پوشه نرم افزار وجود دارد ، که آنها را کپی ودر شاخه :  c://windows/system32 ویندوز خود کپی کنید.
لینک دانلود اصلاح شد

دانلود رایگان نرم افزار 



ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: