اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۵ اردیبهشت، ۱۳۹۰

ترفندی برای جلوگیری لز ویروسی شدن فلش درایور

امروزه در اینترنت ویروسی جدیدی پر شده است ، که بیشتر مخصوص فلش درایور ها می باشد ، که شاید کمتر کسی پیدا بشود ، داخل محیط اینترنت برود و با  این ویروس که به ویروسهای اتوران مشهور هستند ، آشنا نباشد.این ویروس که بیشتر در حافظه های فلش درایور جاخوش می کند ، باعث شده است که تقریبا 5 ایمیل از آدرسهای مختلف به من ارسال بشود ، که درخواست کرده بودند چگونه می توانند از ورود ویروسهای اتوران در حافظه فلش خود جلوگیری بکنند ، در ادامه مطلب می توانید با ترفندی آشنا شوید که با عث می شود از ورود این ویروس مشهور در داخل فضای فلش درایور خود جلوگیری کنید:
برای اینکه از ویروسی شدن فلش خود به ویروس اتوران جلوگیری کنید از این ترفند استفاده کنید:

همیشه این ویروس اتوران موقعی وارد فلش شما می شود ، که فولدر شما یک فضایی برای وارد شدن این ویروس داشته باشد ، پس نتیجه می گیریم اگر فلش شما فضای خالی نداشته باشد نمی تواند وارد فلش شما شود ، پس ما باید مقدار فضای خالی فلش را پر کنید ، اما چگونه ؟؟ اگر از فولدرهای عادی مانند اطلاعات هارد دیسک خود استفاده کنید ، همانطور که می دانید ، همیشه یک مقدار فضای خالی باقی می ماند حتی به شما در نمایش اطلاعات فضای خالی وپر فلش صددرصد پر نشان دهد و شما حتی یک فولدر خالی هم نتوانید داخل فلش قرار دهید ، پس باید یک ترفندی بزنید که این فضای خالی ای که در فلش باقی می ماند حتی با پر کردن صددرصد فضای فلش خود، کاملا پر شود که ویروس دیگر فضایی برای ورود به فلش شما نداشته باشد . برای این منظور در فلش خود یک فولدری به نام : dummy ایجاد می کنید ، سپس روی درایو فلش خود کلیک راست می کنید و گزینه properties را کلیک می کنید ، و به طور دقیق مقدار فضای خالی فلش خود را یادداشت می کنید ، پس از انجام این کار در کادر جستجو گر  run یا جستجو که در start ویندوز قرار دارد ،  با فرمان fsutil  فایلی را با حجم مورد نیاز خود که اندازه آن را یادداشت کرده اید ایجاد می کنیم . به طور مثال : این فرمان را تایپ می کنیم :

fsutil file createnew f:\iamdummy 1300594688


را تایپ می کنید ، توجه داشته باشید در فرمان فوق فضای مورد نیاز خود را قرار دهید و همچنین جای آدرس فایل آدرس فایل فلش خود را قرار دهید.
حالا با مشاهده در درایو فلش خود همان راهی که برای پیدا کردن فضای خالی فلش طی کرده اید ، مجدد بروید ، ملاحظه می کنید که دیگر مقدار فضای خالی فلش شما حتی ا کارکتر هم نیست و صد ودرصد حافظه فلش پر می باشد ، و دیگر فایلهای ویروسی اتوران نمی توانند داخل فلش بشوند.

منبع :essystem






ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: