اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۰ اردیبهشت، ۱۳۹۰

ترفندی برای برداشتن تصاویر افراد از کنار پنچره چت در یاهو مسنجر

آیا می شود که بدون استفاده از نرم افزار ،تصاویری را که افراد در کناره پنجره چت در یاهومسنجرخود  قرار می دهند بدون اینکه شخص مورد نظربه ما اجازه بدهد ، از آن کپی برداریم ؟؟؟!!! البته این ترفند برای عکس برداری از وبکم ها هم استفاده می شود ، این پست را شاید بهتر بود ارسال نمی کردم. اما بیشتر به این دلیل ارسال کردم ، چون من وقتی در یاهو مسنجر وارد می شوم ، می بینم افراد خیلی راحت تصاویرخود را در کنار پنجره چت خود یا pm خود قرار می دهند. که جالب این است برخی ها عکسهایی قرار می دهند که اگر خودشان الان این پست را بخوانند ،فکر کنم دیگر چت نکنند!!خوب من هم به این فکر افتادم شاید خبر از این زمانه و مردمان گرگ ندارند! و یا فکر می کنند فقط زمانی تصاویر آنها به دست افراد قرار می گیرد یا خودشان برای آنها ارسال کنند و یا اینکه حتما باید share شود !!تصمیم گرفتم این ترفند بسیار ساده را آموزش بدهم ، برای مشاهده و آموزش این ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید:



کلید :prntscr در کی بورد خود را فشار دهید ، سپس برنامه paint و یا نقاشی ویندوز خود را باز کنید ، در محیط نرم افزار pain یا کلیک راست کنید و گزینه paste را کلیک کنید و یا در آیتم های بالای این نرم افزار روی آیتم paste کلیک کنید  ملاحظه می کنید هر آنچه در صفحه دسکتاپ شما موجود بود در محیط نرم افزار paint انتقال پیدا کرد ، البته منظورم تصاویری از محیط دسکتاپ ویندوزعکس برداری شده است . دید چقدر راحت حالا شما می توانید با همان نرم افزار paint قسمت مورد نظر خودتان را برش دهید و در هارد دیسک خود ذخیره کنید و یا می توانید آن را در نرم افزارهای گرافیکی مانند photoshop انتقال دهید ، و تصویر مورد نظرتان را با کیفیت بالاتر و اندازه دلخواه خود ذخیره کنید .


در ضمن می توانید با کلید میانبر ctrl+v (کنترل را گرفته کلید v را فشار دهید ) سریع تر در انتقال عکس گرفته شده درمحیط نرم افزار pain انتقال دهید ، حالا حساب کنید ، در هر چند ثانیه می شود این کار را انجام داد .


به قول شاعر :  دنیای ما خار داره خیابوناش مار داره    هرکی با هاش کارداره .....


به تنها چیزی که می توانید شک کنید ، در این روزگار اعتماد است .


درضمن صفحه ترفندهای اینترنتی تازه آپدیت شده است می توانید مطالب جدیدی مشاهده کنید.

منبع :eSSystem

شب خوش












ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: