اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۷ اردیبهشت، ۱۳۹۰

فیلترشکن تحت وب ، پرسرعت و کم حجم

یک فیلترشکن تحت وب ، پرسرعت و کم حجم که براحتی می توانید یک صفحه وب در هارد دیسک خود ذخیره کنید ، و پس از وارد شدن در اینترنت با یک کلیک آن را در مرورگر خود باز کنید ،و شما برای ورود به هر سایتی که فیلتر است  ،مشکل فیلتربودن آن را دارید ، به راحتی وارد این سایت بشوید ، با سرعت باور نکردنی این فیلترشکن از یک پروکسی سرور پرسرعتی تغزیه می شود. برو ادامه مطلب لینک دانلود رایگان این فیلترشکن کم حجم را رایگان دانلود کنید:




همانطور که عرض کردم این فیلترشکن تحت وب عمل می کند ، یعنی اینکه مانند یک سایت فیلترشکن اما با تفاوت های بزرگ اول اینکه شما می توانید این صفحه را همیشه در حافظه هارد دیسک خود ذخیره کنید ، پس از ورود به اینترنت با یک کلیک صفحه ای در مرورگر شما باز می شود ، که شما می توانید از طریق این صفحه وارد سایت مورد نظر خود بشوید.

اما تفاوت دیگر این صفحه با صفحات فیلترشکن دیگر این می باشد ، که سرعت انتقال شما به سایت فیلترشده مورد نظرتان تقریبا دو برابر می باشد ، در واقع مانند این که شما سایت مورد نظر خود را با استفاده از vpn  مستقیم در مرور گر خودتان باز کرده باشید. 
همانطور که عرض کردم این فیلترشکن از پروکسی سرور قوی تغذیه می شود ، اما اگر بعد از چند وقت فیلترشد ، در این وبلاگ ورژن جدید آن را سریعا می توانید دریافت کنید ، البته خیلی بعید می باشد که این پروکسی فیلترشود.

طریقه استفاده :

پس از دانلود لینک زیر شما یک فایل زیپ شده دانلود می کنید، که پس از اینکه از حالت زیپ خارج کردید ، یک صفحه وب مشاهده می کنید ، روی آن کلیک کنید یا از طرق مرورگر خود باز کنید ، مرورگر شما یک صفحه وب باز می کند ، که شما براحتی می توانید بوسیله آن با سرعت باور نکردنی ، وارد سایتهای مورد نظر خود بشوید .

لینک دانلود اصلاح شد








تعداد مشاهده پست (امروز):       مرتبه





ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

5 نظرات:

ناشناس گفت...

بابا دمت گرم من همه سایتهارو زیرورو کردم ولی همچون سایتی ندیدم قربونه اون دوتا دستت برم خدا توروخوشبخت کنه من اسمه شما رونهیدونم بهت میگم کارت درستهآدم درهرکاری که میخواد آغازکنه یا باید100درصدباشه یاباید0باشه توقیمت ودرصد نداری اسمه من شیرینه راستی من نمی دونم یوزرنام پسوردم چی هستش میدونم ها ولی کار نمی کنه لطفا به نرم افزارها یوزرناپسورد نگذارید آخه اون وقت ناامید میشم و وبهایه دیگری رو می گردم من میخوام اینجا باشم؟فدات

Unknown گفت...

سلام شیرین جان ممنون لطف داری اما منظورت اگر یوزرنیم و پسورد خود نرم افزار جهت رجیستر کردن است باید بگویم دست من نیست شرکت سازنده جهت فروش محصول خود رمزها را قرارمی دهد اما اگر منظورت رمز فایل زیپ شده است که es می باشد این به دلیل این است که برخی یاز دوستان نیمه محترم از نرم افزارها سواستفاده می کنند اما چشم اگر مشکل تو با نزدن es حل می شود از این پس قرار نمی دهم .

ناشناس گفت...

Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it
;) I'm going to come back yet again since I book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

Feel free to visit my website ... rifle targets steel

ناشناس گفت...

Great blog here! Also your site loads up fast! What host are you using?
Can I get your affiliate link to your host? I wish my website
loaded up as fast as yours lol

Here is my web-site: Fusevision-seo.com SEO Company

ناشناس گفت...

I'll right away seize your rss as I can not find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you've any?
Kindly allow me recognize in order that I may subscribe.
Thanks.

Here is my weblog: Minecraft Accounts

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: