اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۵ اردیبهشت، ۱۳۹۰

ترفندی جهت پی بردن به آخرین زمان وتاریخی که سیستم ما خاموش شده است:


دوست خوبمان از کرمانشاه ایمیلی زده بود که درخواست کرده بود، که چگونه می توانیم متوجه بشوید سیستم کامپیوتر ما در چه تاریخ وزمانی برای آخرین بار خاموش شده است ، البته این ترفند در خریدهای کامپیوتر شما هم بسیار کاربرد دارد ،که متوجه می شوید  سیستم شما چقدر کار کرده است ، و آیا فروشنده با شما صادق بوده است یا نه ؟؟!! در ادامه مطلب می توانید با این ترفند بسیار ساده اما پرکاربرد آشنا بشوید:



ابتدا در کادر جستجوگر run  در ویندوز xp و جستجو در ویندوز seven  که در منوی start  ویندوز قرار دارند عبارت :  event viewer ویا event viewer.msc را تایپ می کنیم (بستگی به ورژن ویندوز دارد تا کدام عبارت تایپ شود)  سپس کلید enter کی بورد را فشار می دهیم ، آنگاه صفحه ای در ویندوز شما باز می شود ، در صفحه مربوطه در سمت راست آیتم windows logs را باز کنید و در آیتم های زیر شاخه آیتم windows logs گزینه system را پیدا کنید ، پس از کلیک روی گزینه system صفحه جدیدی باز می شود که لیستی از تاریخ هایی که ویندوز شما با این فرمت تاریخ و زمان را مشخص می کند ، وجود دارد . در این لیست تاریخ هایی که سیستم شما خاموش شده است وجود دارد که شما می توانید متوجه بشوید در چه تاریخ وزمانی ویندوز شما خاموش شده است .

نکته : در ویندوز seven  مسیر تمام آیتم ها مانند توضیح بالا می باشد ، اما در ویندوز xp شاید برخی از این آیتم ها مخصوصا برای پیدا کردن system  مانند بالا نباشد ، منظور این است ، آیتم system شاید زیر شاخه ایتم  windows logs نباشد و خودش بین آیتم های اصلی باشد . و همچنین در مرحله آخر شاید تاریخ ها وزمانها مستقیم در صفحه باز شده در گزینه system نباشد یعنی پس از باز کردن پنجره گزینه system با گزینه هایی مختلف مانند :6006 باشد ، اما در بین آنها کدام تاریخ وزمان اخرین باری که سیستم شما خاموش شده است ؟؟ باید عرض کنم در این لیست بالاترین 6006  اخرین تاریخ وزمان بوده است که به ترتیب پائین که می آید ، تاریخ وزمان هم کمتر می شود . که توجه داشته باشید برای مشاهده تاریخ وزمان هریک از فولدر های 6006 در ستون  date و time می توانید مشاهده کنید.

(کلمات شاید در توضیح ترفند به این علت بوده است که ورژنهای ویندوزها با یکدیگر تفاوت دارد و احتمال دارد برخی از فولدر ها جابجا بشود اما در همان قسمت می باشد کمی جستچو می توانید عبارت گفته شده را پیدا کنید.)

امید وارم مطلب ارسال شده از این بنده حقیر خداوند مورد رضایت همه شما قرار بگیرد .
منبع :eSSystem

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: