اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۳ اردیبهشت، ۱۳۹۰

عوض کردن ادیتور سورس صفحات وب:

عوض کردن ادیتور سورس صفحات وب:
اگر بخشی از صفحه (متن یا هر چیز دیگر) را با کلیک موس انتخاب یا Highlight کنید و از منوی کلیک راست گزینه View Selection Source را انتخاب کنید، سورس صفحه و آن بخش انتخاب شده در یک ادیتور که مختص خود فایرفاکس است به نمایش در می آید . اگر میخواهید که آن ادیتور را  به سلیقه خودتان عوض کنید و هنگام کلیک بر روی گزینه View Selection Source نرم افزار مورد نظرتان برای نمایش سورس صفحه پدیدار شود، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا به کلید view_source.editor.external مقدار true دهید. سپس کلید view_source.editor.path را پیدا کرده و برای مقدار آن، از آدرس ادیتور مورد نظر خودتان استفاده کنید. مثلاً برای Notepad میتوانید مقدار C:WINDOWSNOTEPAD.EXE را به کلید بدهید تا برای نمایش سورس صفحات، از Notepad استفاده شود . N: کمتر کردن مقدار حافظه اشغال شده توسط فایرفاکس، هنگامیکه آنرا Minimize می نمایید: با اینکار هنگامیکه شما فایرفاکس را Minimize کنید ، حدود 10 مگابایت از فضایی که فایرفاکس از رم اشغال کرده است، به Virtual Memory انتقال می یابد و اینگونه شما فضای رم بیشتری هنگام Minimize کردن فایرفاکس دارید.برای اعمال این قابلیت ، بر روی یک کلید (هر کلیدی) کلیک راست کنید و از منوی New گزینه Boolean را انتخاب کنید. در پنجره باز شده config.trim_on_minimize را وارد کنید. در آخر مقدار True را برای کلید ساخته شده قرار دهید. (به نقل از ترفنستان ) O: درجه بزرگنمایی یکسان برای همه سایتها: وقتی شما میزان Zoom یک سایت را تغییر میدهید (با کلید Ctrl و غلتک موس) ، آن مقدار بزرگنمایی فقط برای همان سایت ذخیره میشود .اگر دوست دارید که یک مقدار زوم ثابت (مثلاً 110%) بر روی همه سایتها اعمال شود، به کلید browser.zoom.siteSpecific مقدار false دهید . P: غیرفعال کردن ویژگی محو شدن اتوماتیک Toolbar، در حالت :Full Screen وقتی در حالت Full Screen با زدن کلید Ctrl+F11 به سر میبرید، در حالت پیشفرض نوار ابزار مرورگر بصورت اتوماتیک محو میشود و با بردن موس به بالای پنجره مرورگر دوباره نوار ابزار ظاهر میشود. اگر میخواهید که نوار ابزار همیشه نشان داده شود و بصورت اتوماتیک محو نشود، به کلید browser.fullscreen.autohide مقدار false بدهید(به نقل از ترفنستان). Q: افزایش تعداد افزونه های نمایش داده شده در بخش :Get Add-ons در بخش Get Add-ons که از Tools->Add-ons->Get Add-ons قابل دسترسی است، مرورگر به شما 5 افزونه مفید را پیشنهاد میکند که شما میتوانید از همانجا نیز افزونه را دانلود کنید. در صورتیکه میخواهید تعداد بیشتری افزونه به شما پیشنهاد شود، به کلید   extensions.getAddons.maxResultsمقداری بیشتر از 5 را دهید.

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: