اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۴ خرداد، ۱۳۹۰

ترفندی جهت ،قفل کردن ایدی یاهو به مدت 12ساعت

    دسته آموزشی
ترفندی جهت ،قفل کردن ایدی یاهو به مدت 12ساعت
به سفارش اشکان از تهران یک ترفند جالب به شما آموزش می دهم ، که توسط این ترفند شما یک آیدی یاهو و ایمیل یاهو را به مدت 12 ساعت  قفل کنید . اما چگونگی این ترفند خیلی ساده و همچنین جالب را اجرا کنید؟؟!! اما به شرط اینکه برای سرگرمی و ... استفاده نکنید زیرا یادتان باشد اگر بخواهید از یک آموخته خود به قصد  آزار و اذیت دیگران استفاده کنید مطمئن باش لیاقت خود را در این ضمینه نشان دادی و دیگر به هیچ اموخته ای نمی رسید باور کنید!!، من به این قضیه صد درصد اطمینان دارم ، امتحان کن ضرر نداره ببین es فقط شعار می دهد ؟!!
اما قضیه این ترفند به این شکل است که شما با اجرا ی این ..... برای مشاهده ادامه توضیحات به .......

روی یک یاهو آیدی که  ایمیل یک شخص هم است ، باعث می شود به مدت 48 ساعت این ایدی قفل شود و حتی با حضور صاحب اکانت یاهو آیدی هم باز نشود یعنی اگر صاحب آن ایدی هم بخواهد وارد اکانت سرور خود بشود هم از طرف خود سرور یاهو جلوگیری می شود. !!!

برای این کار وارد سایت یاهو و قسمت ایمیل سرور یاهو بشوید یعنی : http://mail.yahoo.com

این را همه می دانیم که وقتی وارد سرور ایمیل یاهو می شویم باید یک آدرس ایمیل با کلمه عبور معتبر وارد کنیم . شما ایمیل شخص که همان id @yahoo.com است . را وارد می کنید ، کلمه عبوری به طور شانسی وارد کنید سپس مثل همیشه لوگین را کلیک می کنید می دانیم پیغام سرور یاهو چه است " اجازه ورود نمی دهد " این کار را با قرار دادن کلمه عبور های متفاوت تکرار کنید ، پس از تکرار این مراحل سرور یاهو در 7 بار وارد کردن رمز ایمیل اشتباه از شما می خواهد پس از وارد کردن ایمیل آدرس وکلمه عبور برای دفعه هشتمین بار قبل از لوگین کردن به علت اطمینان از اینکه یک اسپمر (ویروس ) این شماره رمزها را اشتباه نمی زند ، 4 حروف امنیتی که خود سرور انتخاب می کند وارد کنید شما این حروف را درست بزنید!!! اما در دفعات تکرار رمز تا 12 بار اشتباه زدن مساوی می شود که سرور یاهو بک پیغامی را نمایش می دهد که دیگر اجازه وارد شدن به این آدرس ایمیل را  تا 12 ساعت دیگر ندارید .ندارید این کار هم به دلیل  امنیت ایدی است . با اینکار حتی شخص مورد نظر که صاحب آیدی هم است نمی تواند وارد یاهو ایدی خود تا 12 ساعت  بشود .

نکته : شاید بابت تعداد دفعات گفته شده در ترفند فوق یک یا دوبار تفاوتی احساس کنید و این تفاوت هم فقط به دلیل این است که سرور یاهو هر چند وقت یکبار قوانین امنیتی را تغیر می دهد .

اشکان جان این ترفند فقط به این دلیل گفته شد که اطلاعات عمومی شما بالا برود اما به خدا با این کارها نه آدم هکر می شود و نه .....


به قول یک دوستی :

زرنگ اون نیست که شلوارش شیش جیپ باشه 

زرنگ اونه که جیگرش بالای شیش سیخ باشه 
شب آرامی برای همه شما آرزو می کنم   .

  منبع : essystem






Add URL Yahoo AddUrlYahoo

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: