اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۱۲ فروردین، ۱۳۹۰

حذف یا تغیر در کلمه عبور ، فایلهای pdf

نرم افزار PDF Password Remover ، نام نرم افزاری می باشد ، که به منظور حذف یا تغیر رمز فایلهای pdf طراحی شده است. شاید مواقعی شده است ، در فایلی رمز عبور قرارداده اید ، اما پس از مدتی به هردلیلی می خواستید ، رمز را حذف یا تغیر دهید اما متاسفانه ، نرم افزاری که به شما این امکان را قرار داده بود ، برای رمز قرار دادن روی فایل را ندارید ، خوب این نرم افزار به شما کمک می کند ، که با هر نرم افزاری این رمز  را قراردادید ، حذف یا تغیر دهید .برو ادامه مطلب رایگان دانلود کن :


توجه کنید : بچه ها این نرم افزار برای حذف یا تغیر فایلهایی که کلمه عبور آن را می دانید ، وبرای ریکاوری کردن رمز نیست ، ریکاوری کردن رمز یا شکستن قفل در پست قبلی ارسال شده است ، استفاده کنید.
لینک دانلود اصلاح شد.



Share |
 
http://www.parsecoders.comes
http://www.ESSYSTEM.tk Accident Compensation Claim Online Casino With Blackjack, Slots, Roulette, Baccarat and Texas Holdem Poker. Reseller Hosting cPanel

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: