اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۹ اردیبهشت، ۱۳۹۰

دانلود رایگان دیکشنری Chista_Dictionary


دیکشنری Chista_Dictionary، نام دیکشنری بسیار پرقدرتی ، برای ترجمه لغات می باشد . این دیکشنری که حجم مناسبی هم دارد ، به سفارش دوست خوبمان ، شروین از مشهد است. شروین جان ابتدا بابت آن تصویر زیبایی که در ایمیل برای من ارسال کردی ، بسیار ممنونم و ثانیا در جواب سوال شما که در مورد فیلترشکنهایی که مانند vpn عمل می کنند ، وصددرصد هم تمام سایتهای فیلترشده را باز بکند ، می توانم بگویم که از این فیلترشکن های بسیار پرقدرت که دیگر به آنها می توان گفت vpn دارم ، که به رایگان برای شما ارسال کنم ، اما حجم آنها تقریبا سنگین است ، مثلا 35mb ، اگر در دانلود آنها مشکلی ندارید، شما و دیگردوستان در فرم نظرات یا در فرم ارتباط با من اعلام کند،برای شما رایگان ارسال کنم ، اما دیگر نباید فکر فیلترشکن باشید!چون واقعا ارزش 35mb حجم دانلود را دارد . در ادامه مطلب دیکشنری Chista_Dictionary ، رایگان دانلود کنید ، درضمن از دیکشنری آنلاین این وبلاگ می توانید برای ترجمه متون هم استفاده کنید و یکبار تست کنید، ترجمه آن عالی است .


لینک دانلود اصلاح شد

دانلود رایگان دیکشنری





ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: