اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۸ اردیبهشت، ۱۳۹۰

دانلود رایگان یک بوتر آیدی یاهو

سلام ، یک بوتر آیدی یاهو که فقط با یک آیدی لوگین می شود ، و 1000 عدد پیام به صورت همزمان به آیدی مورد نظر شما ارسال می کند ، و بعلت اینکه پیام ها پشت سرهم و همزمان به آیدی مورد نظرارسال می شود ، دوست شما آفلاین می شود و از اینترنت خارج می شود .و اگر هم سرعت سیستم و اینترنت او بسیار بالا باشد شاید از اینترنت خارج نشود ، که خیلی بعید است . این بوتر فقط با یک آیدی لوگین می شود و مانند بوترهای دیگر نیاز نیست چندین آیدی داشته باشید تا در لوگین شود. از همه مهمتر حجم بسیار بسیار کمی هم دارد . این پست فقط به دلیل لجبازی با دوستانی که بجای اینکه بنویسند، از دیگران بد گویی می کنندارسال شد.آقای x من مثل شما ها بوتر یا تروجان های مختلفی پست نمی کنم ، حالا من شدم ..... من نمی خواستم از این نمونه پست ها ارسال کنم اما اگر هم پست کنم مثل شما خراب پست نمی کنم ، خودتان می دانید با این همه لینک دانلود بوتر ، بمبر و تروجان در وبلاگتان وجود دارد اما وبلاگتان فیلترنیست ، زیرا کبریت بی خطر هستید ، اما این وبلاگ فیلتر آقایون  ، ولی باز از نظرسنجی و همچنین از آمار وبلاگ متوجه می شوید که من مثل شما حرف نمی زنم ،عمل می کنم . برو ادامه مطلب رایگان دانلود کن :
لینک دانلود اصلاح شد


دانلود رایگان بوتر تک آیدی















ارسال این صفحه به دوست خود
Their Name:
Their Email:
Your Name:
Your Email:
Add URL Yahoo AddUrlYahoo
Share |

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: