اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۳ اسفند، ۱۳۸۹

جستجو مخفیانه در صفحات وب و اتاقهای روم در یاهومسنجر

دراینترنت ، اگر شما وارد یک سایت بشوید ، ایپی شما ضبط می شود ، و در اصطلاح ردپایی از شما باقی می ماند.سیستم های آمارگیر ها در سایت ها به این صورت عمل می کنند، و از همه مهمتر صفحات قلابی مانند یاهو به این صورت ابزاری برای هک به شمار می آید ، اکثر افراد از این طریق هک می شوند ، زیرا اولین قدم هک ،پیدا کردن آیپی افراد یا قربانی می باشد. وip شما هم بخاطر ظبط شدن آیپی  در صفحات وبی که در آن وارد می شوید ،کشف می شود ، نرم افزاری برای شما به رایگان ارسال کرده ام که بتوانید دریاهومسنجر وهمچنین ... برو ادامه مطلب :
 در هنگام بازدید از صفحات وب ، آیپی خود رامخفی و تغیر دهید ،قبل از دانلود نرم افزار، به روش کار کردن نرم افزار که خیلی مهم است ،توجه کن :


نرم افزار Platinum_Hide_IP به منظور مخفی کردن آیپی ، ساخته شده است ، اما خیلی ها این نرم افزار را قبلا استفاده کرده اند ، و بیشتر اوقات جواب نمی داد ، اما چرا از نرم افزارفوق  اکثرا نمی توانند ،  استفاده کنند ؟؟؟!! دلیل کار نکردن این نرم افزار به 2 علت می باشد:

1- کامل نبود نرم افزار ویا رجیستر نشدن این نرم افزار : که من برای شما همراه با فایل کرک ارسال کرده ام ، واگر این نرم افزار را در حالت 30 روزه یا بهتر است بگویم ، رجیستر نشده  ، استفاده کنید  ، کارائی ندارد یا ناقص می باشد.

2-باید در استفاده این نرم افزار به این روشی که من توضیح می دهم استفاده کنید ، تا برای شما کارائی دلخواه را داشته باشد ، ابتدا از اینترنت خارج شوید ، سپس نرم افزار را پس از رجیسترکردن ، اجرا کنید ،سپس یکبار ویندوز خود را رستارت کنید ،  وبا شروع مجدد ویندوز خود ، به اینترنت وصل شوید ومرورگر خود را باز کنید. پس از باز کردن مرورگر خود( که پیشنهاد ES این است که از مرورگر موزیلا استفاده کنید ، ) مرورگر به شما یک پیغامی می دهد ، که شما روی گزینه INISTAL کلیک کنید، و در آخر روی آیکون نرم افزار Platinum_Hide_IP که در نوارابزار کنار ساعت ویندوزظاهر شده است ، کلیک راست کنید ، و گزینه HIDEN IP را کلیک کنید ، سپس کار شما تمام شده است .

چند نکته مهم در مورد استفاده از نرم افزار Platinum_Hide_IP

اگر در هنگام کلیک روی گزینه HIDEN IP پیغام خطا ظاهر شد ، دوباره گزینه HIDEN IP  را کلیک کنید ، تا 2 بار این کار را انجام دهید ، اگر آیپی شما مخفی نشد ، این بار روی گزینه CHOSSE IP COUNTRY  رنج ایپی مورد نظر خود را تعیین کنید (منظور رنج کدام کشور می باشد) توجه داشته باشید در هنگام این کار اگر صفحه مورد نظر شما بعلت فیلتربودن آن بازنشد ، شما گزینه OK را کلیک کنید  ، و دوباره گزینه HIDEN IP را کلیک کنید.

نکته 2- هنگام اجرا کردن و همچنین بالا آمدن ویندوز صفجه نرم افزار Platinum_Hide_IP اتوماتیک ظاهر می شود ، ومی توانید مراحل فوق را روی همان صفحه انجام دهید ،

نکته 3- توجه داشته باشید ، نرم افزار Platinum_Hide_IP فیلترشکن نیست ، بلکه برای مخفی وتغیر دادن آپی شما در مرورگرها و یا استفاده از یاهو مسنجر می باشد.اگر سوالی در مورد این نرم افزار داشتید ایمیل بزنید ، نرم افزار کامل و رجیسترشده است ، با رعایت نکات فوق با خیال راحت وارد سایتها همچنین اتاق های روم در یاهو مسنجر شوید ، و به اعتقاد من  مخصوصا در ایران با استفاده از این نرم افزار ،90 % خود را از حملات هکرها نجات دهید.

موفق وسربلند باشید.  eSSystem





AddUrlYahoo AddUrlYahoo
Share |
 
http://www.parsecoders.comes
http://www.ESSYSTEM.tk Accident Compensation Claim Online Casino With Blackjack, Slots, Roulette, Baccarat and Texas Holdem Poker. Reseller Hosting cPanel

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: