اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۵ اسفند، ۱۳۸۹

ارسال وبکم مجازی با تغیرچهره شما به صورت مستقیم

نرم افزار camersoft-fake-webcam ، برای ارسال وبکم مجازی می باشد ، اما پیشرفته !! اگر می گویم پیشرفته به این علت است که این وبکم مجازی به شما این امکان را می دهد ، تا بتوانید به صورت مستقیم به افراد وب ، ارسال کنید ، و به طور مثال صورت فرد مورد نظرتان را جای صورت خود قرار دهید ، امکانات این نرم افزار بسیار زیاد است ، که همه این امکانات را می توانید ، به طور مستقیم ، هنگام ارسال در تصویر خود تغیرات ایجاد کنید. برو ادامه مطلب رایگان دانلود کن :



قبل از اینکه نرم افزار را دانلود کنید ،es قصد داشت ، به مناسبت سال جدید برای شما پست های ویژه ارسال کند ، ویک عیدی کوچک به شما عزیزان بدهد ، از امشب که چهارشنبه سوری هم می باشد ، و همه شما الان دارید .. ولی es برای شما دارد می نویسد ، پست های ویژه را ارسال می کند که برای امشب 2 تا می باشد ، شاید الان زود بود ، ارسال پستهای ویژه ، اما ترسیدم شب آخر در سال 1389 به هر دلیلی نتوانم ، عیدی شما دوستان را ارسال کنم ، تصمیم گرفتم از امشب شروع شود اولی را برو دانلود کن : 
لینک دانلود اصلاح شد








 
AddUrlYahoo AddUrlYahoo
Share |
 
http://www.parsecoders.comes
http://www.ESSYSTEM.tk Accident Compensation Claim Online Casino With Blackjack, Slots, Roulette, Baccarat and Texas Holdem Poker. Reseller Hosting cPanel

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: