اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۰۳ اسفند، ۱۳۸۹

تبدیل متنهای اسکن شده به متنهای نوشتار شده وبرعکس

چند وقتی در عنوان وبلاگ ها و همچنین در پیام های شما ، تبدیل عکس به متن و متن به عکس مانند pdf. عنوانهای برتر یا بهتراست بگویم بیشترین عنوان می باشد. نرم افزاری برای شما پست کردم ، که  قابلیت  تبدیل هر دو فرمت را به یکدیگررا دارد. نرم افزار Top OCR به شما  امکان تبدیل فایهای نوشتاری مانند word به فایلها اسکن شده بهتر است بگویم ، گرافیکی (pdf.) و همچنین تبدیل برعکس آن یعنی تبدیل فرمتهای تصاویر به نوشتاررا  می دهد.......برو ادامه مطلب
از ویژه گی مهم ، نرم افزار TopOCR می توان به این اشاره کرد ، که همراه با منوی نرم افزار فوق ، نرم افزار word هم باز می شود ، که کاربر بتواند به آسانی مطالبی که تبدیل کرده را  مستقیم ویرایش کند.

ES

Accident Compensation Claim

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: