اخبار مهم

امروز
  • نكات مهم
  • سايت فيلترشكن اختصاصي
  • سرويس هاي آنلاين امروز
سرویس ارسال ایمیل جعلی صددرصد رایگان و تضمینی فعال شد.
اكانت هاي نامحدود وي پي ان دائمي مي باشد و كافيست يك كانكتشن بسازيد و اكانت را يكبار وارد كنيد ديگر نيازي نيست دوباره آپديت شود.
قبل از استفاده از دریافت اکانت رایگان وی پی ان از سرویس های مورد نظر حتما وارد این لینک شوید و آموزش های داده شده جهت استفاده از سرویس ها را مطالعه کنید.
هر یک از شما عزیزان می توانید یک سایت اختصاصی فیلتر شکن داشته باشید ساخت یک سایت پرقدرت فیلترشکن کاملا رایگان جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دسترسی آسان

۲۷ آذر، ۱۳۸۹

آموزش ساخت ویروس

این پست هم تقدیم می کنم به رضا عزیزم زحمت کشیده از جنوب ایران ایمیلی به من داد با یک متن زیبا و همچنین عکس زیبایی از جنوب ایران رضا جان همین جااز تو ممنونم وامیدوارم هرجا هستی خوش وسر حال باشی رضا جان ابتدا بگویم ویروس همان تروجان هست که با دانلود رایگان این مطلب که حجم کمی هم دارد با تعریف کلی آن بیشتر آشنا شی اما یادت باشه من روشه ساخته آن هم پست کردم ....برو ادامه مطلب:


اما بیا یک قول مردانه به من بده که از این مطلب در راه خرابکاری استفاده نکنی نه رضا بلکه هر دوستی که از آن کپی می گیرد و به صورت رایگان دانلود می کند .es همه مطالب را به صورت کاملا رایگان پست می کند ولی بیایید با کمک همدیگر مثل همه جای جهان واژه هک را در دید مردم یک واژه علمی ایجاد کنید نه خرابکاری پس رضا ورضاهای دیگر بیایید از خودمان شروع کنیم .دوست دارم به es کمک کنید تا معنی واقعی هک را به همه مردم نشان دهیم .به امید آن روز می نویسم و هیچکس جزءخدای من نمی تواند جلوی من را بگیرد .حتما می پرسی پس چرا روش ساخت را نشان می دهی حق داری ولی من در جواب تو می گویم روش ساخت آن برای این هست که اگر ویروسی جدید گرفتارت کرد و هنوز آنتی ویروس آن نیامده بتوانی خنثی کنی!


لینک دانلود رایگان این مطلب پر محتوا:

http://dc184.4shared.com/download/NN5qX9Gv/trojan.rar?tsid=20101218-151732-28a417d6

0 نظرات:

عضویت رایگان در خبرنامه

جهت دریافت سایت فیلترشکن در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت دریافت کد آپدیت آنتی ویروس نود 32 در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email:
جهت عضویت در گروه es و دریافت بدون فیلتر ، تمامی پست ها   در ایمیل ،پس از ثبت نام به آدرس ایمیل خود وارد شوید و لینک فعالسازی را کلیک کنید.
Email: